Tääl ollaan.Se asiankannattaja taisi sitten kuitenkin kuolla vaikka lupasi ettei. Tuli vaan kossusta mieleen..
Ryyppäys ohi, kävin pitkällä kävelyllä ja loivensin oloa muutamalla tuopposella. Huomenissa olen jo ihan ihminen.
Tääl ollaan.Se asiankannattaja taisi sitten kuitenkin kuolla vaikka lupasi ettei. Tuli vaan kossusta mieleen..
Jaa, ja huomenna on palatsissa bileet. Jätätkö ne väliin. Kalevalaiset kaljan kaatajaiset... kossun kolisuttajaiset.Tääl ollaan.
Ryyppäys ohi, kävin pitkällä kävelyllä ja loivensin oloa muutamalla tuopposella. Huomenissa olen jo ihan ihminen.
ensinnäki mä on vaan isnööri ja toiseksi jos keksisin tuommosen vehkeen niin pitäisin sen visusti ittelläni...Ruutis kun on insinööri niin kehitä laite jolla saan imettyä ittelleni edes puolet tosta energiamäärästä mitä pikkulapsilla on.
No katsos,se elää!Tääl ollaan.
Höpöhöpö!:hug:Mää oon varautunu tähän ja annan niin pienen tilkan vettä että oon 100% varma että ei oo pissahätä, ja täällä on joka tapauksessa vielä yövaipat niin go ahead
Oon miettiny josko se on sitäkin ettei vaan väsytä kun on nukkunu piväunet ja kotona ei oo yhtä paljon aktiviteetteja kun tarhassa (ja nyt ei olla kipeenä olemisen takia juuri kauppareissuja enempää ulkoiltukaan), mutta kun lapsi selvästi on väsyny ja tarhapäivän jälkeenkin illat on samanlaisia.
En ymmärrä miten se jaksaa kuudelta heränneenäkin tarhapäivän jälkeen vetää tommosta rallia hyvällä tuurilla kymppiinkin asti.
Tulee ihan paskamutsifiilis kun tämmösiä puhelee :ashamed:
Ruutis kun on insinööri niin kehitä laite jolla saan imettyä ittelleni edes puolet tosta energiamäärästä mitä pikkulapsilla on.
Joo,pieni on. Se on 1-vuotissynttäreiltä asti nukkunu omassa huoneessa ja aina on riittäny vaan se että sanoo hyvää yötä ja panee oven kiinni, sinne se on nukahtanu. Nää iltavillit on tullu nyt vasta lähikuukausina ja sen takia tää onkin ihan outo tilanne.Niin se onkin niin pieni vielä. Voin tunnustaa että kun muksut oli alle neljän, makoilin niiden vieressä kunnes nukahtivat. Siinäpä se syy miks ei tarvinnut laukata sängystä pois..
tuo on huono taktiikka...Vieressäkin oon koittanu nukuttaa mutta sitten on pakko vähän silitellä äitiä, tökkiä silmiin, läpsiä tisseille, rapsutella seinää, ja tehdä oikeestaan ihan mitä vaan mikä voi häiritä omaa nukahtamista.
Jos sillä on tuhma ikäJoo,pieni on. Se on 1-vuotissynttäreiltä asti nukkunu omassa huoneessa ja aina on riittäny vaan se että sanoo hyvää yötä ja panee oven kiinni, sinne se on nukahtanu. Nää iltavillit on tullu nyt vasta lähikuukausina ja sen takia tää onkin ihan outo tilanne.
Vieressäkin oon koittanu nukuttaa mutta sitten on pakko vähän silitellä äitiä, tökkiä silmiin, läpsiä tisseille, rapsutella seinää, ja tehdä oikeestaan ihan mitä vaan mikä voi häiritä omaa nukahtamista.
Huomennako ne on? Onko mulla mennyt nyt jotain ohi tässä puolikkaan kanssa taistellessa |OJaa, ja huomenna on palatsissa bileet. Jätätkö ne väliin. Kalevalaiset kaljan kaatajaiset... kossun kolisuttajaiset.
Jos sillä on tuhma ikä
Aijaa, en oo huomannutkaantuo on huono taktiikka
Kyllä.Huomennako ne on? Onko mulla mennyt nyt jotain ohi tässä puolikkaan kanssa taistellessa |O
Nyt olet asian ytimessäSe on luultavasti vaan sitä et äiti on paras eikä raukka haluaisi tuhlata vuorokautemme vähiä tunteja nukkumalla, kun vois hengailla mutsin kaa :heart:
ahaa, tuon takia fru krut on osottanu nukkumatin hommat meikäläiselleSe on luultavasti vaan sitä et äiti on paras eikä raukka haluaisi tuhlata vuorokautemme vähiä tunteja nukkumalla, kun vois hengailla mutsin kaa :heart:
Pikkumuksuilla toi laite on sisäänrakennettuna. Ne osaavat imeä vanhemmilta akut tyhjäksi.Ruutis kun on insinööri niin kehitä laite jolla saan imettyä ittelleni edes puolet tosta energiamäärästä mitä pikkulapsilla on.
No perskele. Onko teillä lapsenvahtipalvelua siellä kun ämpäri on iltavuorossa? :|Kyllä.
kas kun se laite on sisarusten yhteinenPikkumuksuilla toi laite on sisäänrakennettuna. Ne osaavat imeä vanhemmilta akut tyhjäksi.
Joskus sitä ihmettelee miten on teknisesti, ajankäytöllisesti ja jaksamisellisesti mahdollista, et lapsia on enemmän kuin yksi.
Ai jotain ne osaavat jakaa riitelemättä? Perskele.kas kun se laite on sisarusten yhteinen
Prinsessako pohtii pirskeiden pitämistä?Jaa, ja huomenna on palatsissa bileet. Jätätkö ne väliin. Kalevalaiset kaljan kaatajaiset... kossun kolisuttajaiset.
joo, sitä ne käyttää yhteisvoiminAi jotain ne osaavat jakaa riitelemättä? Perskele.
pus :heart:Jaa, ja huomenna on palatsissa bileet. Jätätkö ne väliin. Kalevalaiset kaljan kaatajaiset... kossun kolisuttajaiset.
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29618996:pus :heart: