The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää oon varautunu tähän ja annan niin pienen tilkan vettä että oon 100% varma että ei oo pissahätä, ja täällä on joka tapauksessa vielä yövaipat niin go ahead :D

Oon miettiny josko se on sitäkin ettei vaan väsytä kun on nukkunu piväunet ja kotona ei oo yhtä paljon aktiviteetteja kun tarhassa (ja nyt ei olla kipeenä olemisen takia juuri kauppareissuja enempää ulkoiltukaan), mutta kun lapsi selvästi on väsyny ja tarhapäivän jälkeenkin illat on samanlaisia.
En ymmärrä miten se jaksaa kuudelta heränneenäkin tarhapäivän jälkeen vetää tommosta rallia hyvällä tuurilla kymppiinkin asti.

Tulee ihan paskamutsifiilis kun tämmösiä puhelee :ashamed:





Ruutis kun on insinööri niin kehitä laite jolla saan imettyä ittelleni edes puolet tosta energiamäärästä mitä pikkulapsilla on.
Höpöhöpö!:hug:

Kyllä tuo sun taktiikka kantaa sitä hetelmää jossakin vaiheessa. Poikkeuksia varmaan tulee kun on noita muuttuvia tekijöitä aina on. Niin tosiaan siun napero on vasta nuin pien. Hitto mä muistin notta olis ollu jo hiukka vanhempi!:ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
kahvikirahvi
Niin se onkin niin pieni vielä. Voin tunnustaa että kun muksut oli alle neljän, makoilin niiden vieressä kunnes nukahtivat. Siinäpä se syy miks ei tarvinnut laukata sängystä pois.. :D
Joo,pieni on. Se on 1-vuotissynttäreiltä asti nukkunu omassa huoneessa ja aina on riittäny vaan se että sanoo hyvää yötä ja panee oven kiinni, sinne se on nukahtanu. Nää iltavillit on tullu nyt vasta lähikuukausina ja sen takia tää onkin ihan outo tilanne.
Vieressäkin oon koittanu nukuttaa mutta sitten on pakko vähän silitellä äitiä, tökkiä silmiin, läpsiä tisseille, rapsutella seinää, ja tehdä oikeestaan ihan mitä vaan mikä voi häiritä omaa nukahtamista.
 
Joo,pieni on. Se on 1-vuotissynttäreiltä asti nukkunu omassa huoneessa ja aina on riittäny vaan se että sanoo hyvää yötä ja panee oven kiinni, sinne se on nukahtanu. Nää iltavillit on tullu nyt vasta lähikuukausina ja sen takia tää onkin ihan outo tilanne.
Vieressäkin oon koittanu nukuttaa mutta sitten on pakko vähän silitellä äitiä, tökkiä silmiin, läpsiä tisseille, rapsutella seinää, ja tehdä oikeestaan ihan mitä vaan mikä voi häiritä omaa nukahtamista.
Jos sillä on tuhma ikä :D
 
Minua vähän säälittää ( omat ei toisten) lapset yksin omassa sängyssä. Ajattelen miten olen eristänyt ne laumasta ja ne tuntee olonsa hylätyksi kuin koiranpentu pahvilaatikossa :D tiedän olevani lepsu mutsi mut lapset on pieniä vaan ekat 40-vuotta elämästään!!! :snotty:
 
Ruutis kun on insinööri niin kehitä laite jolla saan imettyä ittelleni edes puolet tosta energiamäärästä mitä pikkulapsilla on.
Pikkumuksuilla toi laite on sisäänrakennettuna. Ne osaavat imeä vanhemmilta akut tyhjäksi.
Joskus sitä ihmettelee miten on teknisesti, ajankäytöllisesti ja jaksamisellisesti mahdollista, et lapsia on enemmän kuin yksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä