Oi mä rakastan turkkareita.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29618718:Mie rouskutan turkinpippureita. Niitä on piilossa verkkatakin taskussa :ashamed:.
Oi mä rakastan turkkareita.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29618718:Mie rouskutan turkinpippureita. Niitä on piilossa verkkatakin taskussa :ashamed:.
Meillä on niitä paljon :ashamed:.Oi mä rakastan turkkareita.
tosipuhheessa varmaan maailman vanhinKah ku en ees huomannu. Aika hyvä!
Vaikka ei tuokaan varmaan ihan tuoreimmasta päästä?
Oletko sä kokeillu mitään taktiikkaa tohon hommaan?Tunti sitten vein vekaran sänkyyn ja kävin peittelemässä, se onv asta kymmenen kertaa hypänny tuossa huoneensa ovella joistakerran pyysi pissalle ja kahdesti vettä.
Kyllä tällä kiukun nielemisellä pitäis viimenenki nälän hiukkanen kadota.
En mie sentään noin vanha vielä oo :snotty:Kyllä äiti, mää syön heti kun toi per..saat... siis rakas jälkeläiseni on nukahtanut ja saan syödä lämpimän leipäni lämpimänä.
Mä oon kokeillu suostua sen pyyntöihin ja olla ystävällinen ja lempee, käydä peittelemässä sen seitsämäntoista kertaa, antaa sen nukkua patjalla, olla puhumatta mitään ja taluttaa takas sänkyyn, käyttää vaan pissalla ja evätä muut vaatimukset, laulaa sen lempilaulua (joka on muuten tuiki tuiki tähtönen), ja välillä oon jopa vähän korottanu ääntä, mutta en nyt oo huomannut että mikään noista toimis ja loppuu ideat kesken.Oletko sä kokeillu mitään taktiikkaa tohon hommaan?
Et olekaan mutta mä oon näin nuori.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29618744:En mie sentään noin vanha vielä oo :snotty:
Toihan on sellasta valtapeliä ainakin jossakin iässä.Mä oon kokeillu suostua sen pyyntöihin ja olla ystävällinen ja lempee, käydä peittelemässä sen seitsämäntoista kertaa, antaa sen nukkua patjalla, olla puhumatta mitään ja taluttaa takas sänkyyn, käyttää vaan pissalla ja evätä muut vaatimukset, laulaa sen lempilaulua (joka on muuten tuiki tuiki tähtönen), ja välillä oon jopa vähän korottanu ääntä, mutta en nyt oo huomannut että mikään noista toimis ja loppuu ideat kesken.
Ja mun mielestä tossa on aika monta yritystä :snotty:
Koita nyt jaksaa, mieki ajattelin tänä iltana ottaa puheeks viikendin rempan. Maalitkin katoin jo päivällä valmiiks.Mie taijan sammua ihan just. Pitikin luvata mitään..
No en mää täällä sentään naama punasena karju vaikka välillä suututtaakinToihan on sellasta valtapeliä ainakin jossakin iässä.
Pissalla käydään tai ainakin yritetään ennen sänkyyn menoa ja vettäkin juodaan.
Sitten luetaan satu/lauletaan laulut, toivotellaan hyvät yöt.
Ekalla karkauskerralla viedään sänkyyn ja sanotaan että nyt on nukkumaanmeno aika, peitellään, toivotellaan yöt ja se on siinä. Seuraavat karkauskerrat talutellaan mitään sanomatta takaisin sänkyyn niin monta kertaa kuin on tarvis.
Tää tärppäs kaverilla. Ekat kerrat oli ihan hirveetä. Se reppana juoks monta tuntia viemässä lasta sänkyyn. Kun lapsi hiffas ettei siitä sängystä kampeemisesta ole mitään hyötyä niin lopetti. Ei se tainnu viedä kuin viikon niin ei enää kammennut sängystä turhaan.
Tärkeintä on olla johdonmukainen ja rauhallinen. (voi tietty tuo rauhallisuus olla haaste)
Sitten voi vedota pissahätään.No en mää täällä sentään naama punasena karju vaikka välillä suututtaakin
Enkä mä tietenkään noita kaikkia tee saman illan aikana tee. Ekan kerran sänkyyn viedessä halit ja pusut, peittely ja samalla laulu. Sen jälkeen vien ja vien ja vien ja vien sitä lasta sänkyyn. Nykyään annan hörpätä vettä ennen sänkyyn menoa ettei pitäis voida siihen janoonkaan vedota, mutta kyllä se vaan sitkeesti yrittää kaikkensa.
Autossa ja kaupassa tää munkin lapsi on ihana mallikappale, ja sillä on nyt kaksvuotiaana paremmat käytöstavat kun monella tuntemallani aikuisellakaan. Viime talvena herralla ikää 1,5v ja matka tre-rovaniemi itki kerran kun tuli nälkä, ja paluumatkalla ei kertaakaan.Mulla on ehkä maailman kilteimmät lapset vaikka ne keksiikin kaikkea hauskaa kuten uida lätäkössä alasti maaliskuussa ja tehdä iltapalaa koirankuppiin. Koskaan eivät vingu autossa, kaupassa ja menevät aina kiltisti nukkumaan ilman mutinoita.. Pitäs ehkä olla kiitollinen =)
PP:llä on peräänantamaton luonne . Jonakin päivänä se vielä kääntyy hyväksi ominaisuudeksi :hug:.No en mää täällä sentään naama punasena karju vaikka välillä suututtaakin
Enkä mä tietenkään noita kaikkia tee saman illan aikana tee. Ekan kerran sänkyyn viedessä halit ja pusut, peittely ja samalla laulu. Sen jälkeen vien ja vien ja vien ja vien sitä lasta sänkyyn. Nykyään annan hörpätä vettä ennen sänkyyn menoa ettei pitäis voida siihen janoonkaan vedota, mutta kyllä se vaan sitkeesti yrittää kaikkensa.
Täällä nyt yritetään tukea raffia vaikeassa tilanteessa!!:stick:Mulla on ehkä maailman kilteimmät lapset vaikka ne keksiikin kaikkea hauskaa kuten uida lätäkössä alasti maaliskuussa ja tehdä iltapalaa koirankuppiin. Koskaan eivät vingu autossa, kaupassa ja menevät aina kiltisti nukkumaan ilman mutinoita.. Pitäs ehkä olla kiitollinen =)
Niin se onkin niin pieni vielä. Voin tunnustaa että kun muksut oli alle neljän, makoilin niiden vieressä kunnes nukahtivat. Siinäpä se syy miks ei tarvinnut laukata sängystä pois..Autossa ja kaupassa tää munkin lapsi on ihana mallikappale, ja sillä on nyt kaksvuotiaana paremmat käytöstavat kun monella tuntemallani aikuisellakaan. Viime talvena herralla ikää 1,5v ja matka tre-rovaniemi itki kerran kun tuli nälkä, ja paluumatkalla ei kertaakaan.
Mutta tää nukkuminen. Tai siis se nukkuu kyllä hyvin mutta ei nukahda.
varsinki jo hän muuttaa isona ruåtsiinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29618861:PP:llä on peräänantamaton luonne . Jonakin päivänä se vielä kääntyy hyväksi ominaisuudeksi :hug:.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29618861:PP:llä on peräänantamaton luonne . Jonakin päivänä se vielä kääntyy hyväksi ominaisuudeksi :hug:.
Olipa huono! Nauran silti vähänvarsinki jo hän muuttaa isona ruåtsiin
Ai kamala sentään siun kaa .varsinki jo hän muuttaa isona ruåtsiin
Mää oon varautunu tähän ja annan niin pienen tilkan vettä että oon 100% varma että ei oo pissahätä, ja täällä on joka tapauksessa vielä yövaipat niin go aheadSitten voi vedota pissahätään.
En mä ajatellutkaan että karjut, mutta varppina hatuttaa! Ja kyllä ne lapset aistii pienetkin hermoilut on ne niin kettuja.