Mut et vissiin ihan nurkissa ole?Okei, ei mikään mahdoton matka.
Tarvis loppukesäks löytää luotettava ihminen, mut taitaa olla liikaa matkaa noin joka arkipäivää ajatellen
Mut et vissiin ihan nurkissa ole?Okei, ei mikään mahdoton matka.
Hanat aukesi, kaunis runo. Koskettava. Olen yhden vauvan synnyttänyt kuolleena ja tuo jotenkin "kolahti" :'(Olisko tää ihan kamala runo hautajaisiin, kehtaisko tälläsen kirjottaa korttiin tai sellaseen suruadressiin vai mikä se nyt onkaan?
Pieni elämä, pieni ihminen
Lapsi suloinen ja ihmeellinen
Pilven reunalta katsoo hän
lähettää äidille ja isälle
ajatuksen lämpimän, rakkauden täyttämän
Ikävä loputon,
vaan äiti älä pelkää
nyt mun hyvä on.
No tässä treen laitamilla, mutta en oo ihan satavarma mikä se siellä se sijainti on. Yyvee!Mut et vissiin ihan nurkissa ole?
Tarvis loppukesäks löytää luotettava ihminen, mut taitaa olla liikaa matkaa noin joka arkipäivää ajatellen
Olisko tää ihan kamala runo hautajaisiin, kehtaisko tälläsen kirjottaa korttiin tai sellaseen suruadressiin vai mikä se nyt onkaan?
Pieni elämä, pieni ihminen
Lapsi suloinen ja ihmeellinen
Pilven reunalta katsoo hän
lähettää äidille ja isälle
ajatuksen lämpimän, rakkauden täyttämän
Ikävä loputon,
vaan äiti älä pelkää
nyt mun hyvä on.
Mut et vissiin ihan nurkissa ole?
Ja paskat mistään palstailusta taaskaan... Teinejä pitää lähtee hakemaan, katsellaan...
:hug: :kiss:Hanat aukesi, kaunis runo. Koskettava. Olen yhden vauvan synnyttänyt kuolleena ja tuo jotenkin "kolahti" :'(
Perkeleen teinit :kieh:Ja paskat mistään palstailusta taaskaan... Teinejä pitää lähtee hakemaan, katsellaan...
Liian kaunis maailman silmilleMummu sanoi että jotkut lapset on vaan liian hyviä tähän maailmaan, ne viedään suoraan enkeleiksi :heart: siitä kun runon keksisi.
Liian kaunis maailman silmille
sut lähetettiin takaisin enkeleille.
:'(Liian kaunis maailman silmille
sut lähetettiin takaisin enkeleille.
oliskos tarjolla nukuttajaa tässä kohtapuolin....
Silleenkö sitä nukutaan...jovain, voit alkaa jo riisumaan
kohta puolin...eka hamppipesu.jovain, voit alkaa jo riisumaan
ruutis nukuttaa ainaki mut silleen aina:snotty:Silleenkö sitä nukutaan...
ruutis nukuttaa ainaki mut silleen aina:snotty:
Ilman mitään taka-ajatuksia.. On se herrasmies!ruutis nukuttaa ainaki mut silleen aina:snotty:
Ilman mitään taka-ajatuksia.. On se herrasmies!