Joo,auts! miten side voi joskus itekseen kääntyä siitä edestä nurinpäin,olen tätä joskus ihmetellyt kun on sattunut juurikin auts!Aseta terveysside oikein päin ennen kuin nostat housut
auts.
Joo,auts! miten side voi joskus itekseen kääntyä siitä edestä nurinpäin,olen tätä joskus ihmetellyt kun on sattunut juurikin auts!Aseta terveysside oikein päin ennen kuin nostat housut
auts.
Ei se mitään, mä heitin kerran alushousut vessanpönttöön.Joo,auts! miten side voi joskus itekseen kääntyä siitä edestä nurinpäin,olen tätä joskus ihmetellyt kun on sattunut juurikin auts!
en mäkään,ei oo koskaan ollut mutta siteen kanssa jos tempasee vahingossa niin joskus voi ollakin...mä en muuten näin vanhanaikasena jääränä käsitä että mikä hiivatti tossa brassissa on muka niin hienoa
löytyy niitäkinRatkaisu teidän ongelmiin on jo keksitty....Tampax.
jos on niin ei oo ainoo....öh.jaahah, ciraffilla on ilmeisesti hillopäivät :$
Hyvällä tuurilla senkin voi hukata sisuksiin.löytyy niitäkin
voisin koittaakin jos ne karvat pysyy ainakin kuukauden pois.Kokeilkaapa joskus poistaa säärikarvoja ilmastointiteipillä, tekee gutaa.
Ehkä mun täytyy tunnustaa...Ratkaisu teidän ongelmiin on jo keksitty....Tampax.
Älä koita, yllätyshulluna kerran kokeilin :ashamed:voisin koittaakin jos ne karvat pysyy ainakin kuukauden pois.
Mulla on semmoset tulvat et tarvii sekä tamponin että siteen ekat 3 päivää :headwall:Ratkaisu teidän ongelmiin on jo keksitty....Tampax.
pahaa jälkeä?Älä koita, yllätyshulluna kerran kokeilin :ashamed:
huomaan :kiss:Mutta ruutis huomaakko, en oo siltikään yhtään kiukkunen.
niin määkin...mikäs meijän sekakäyttäjien ryhmän nimi olisEhkä mun täytyy tunnustaa...
oon sekakäyttäjä.
Yes, karvat jäi.pahaa jälkeä?
Oletko puhunut gynelle? Tuohon on olemassa jeesiä.Mulla on semmoset tulvat et tarvii sekä tamponin että siteen ekat 3 päivää :headwall:.
en oo koskaan hukannut mutta naru oli kadoksissa ja iski pienen paniikin...mutta kyllä se löyty kun tarpeeks kauan etti.Hyvällä tuurilla senkin voi hukata sisuksiin.
Ai, tätä naisen elämän ihanuuttaen oo koskaan hukannut mutta naru oli kadoksissa ja iski pienen paniikin...mutta kyllä se löyty kun tarpeeks kauan etti.
Juu oli meillä puhe et jos essuren jälkeen tulee oikein urakalla kamaa ulos niin sit lämpöpallohoitoon. En ole vielä jaksanut gynelle aikaa varata kun tuos essuren yhteydessä ronkittiin siihen malliin et vuodan vielä hetken ennenkun päästän taas ketään lekuria koipien väliin.Oletko puhunut gynelle? Tuohon on olemassa jeesiä.