The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Okei,no kukin tyylillään siis.Itse kun rupesin miettii tota niin tajusin et vaikka tajuaisinkin et takana on joku tuttu niin harvemmin sitä rupee huitoo kättä että moi moi kun ei se takimmainen välttämättä edes huomaa. Rupes vaan ärsyttää kun sattumoisin W oli ykskaks mun edessä ja ei mitään reagointia sen taholta...No toisaalta sen auto on kyl sellanen, että eikai niin harkästi edes tajua et takana ajaa joku saatikka et moikkailis kun siinä on muistaakseni verkkoa ym eessä ja muutenkin vähän erilainen perä vaikka musta tuntuu että kyllä se peilin kautta näki...Rupes vaan sapettaa että miks se olis niinkuin ei huomais.
Sori beibi mut autoillessa se keskittyminen on yleensä eteenpäin. Paitsi peruuttaessa.
 
Sori beibi mut autoillessa se keskittyminen on yleensä eteenpäin. Paitsi peruuttaessa.
Tiiänhän mä sen mutta rupea vaan ärsyttää kun rupesin heti kuvittelee ettei haluu edes olla tuntevinaan mikä on sinänsä hassua kun ollaan kuitenkin ihan ok väleissäkin käsittääkseni.

Mä nyt ite olen sellanen peileistä kyttääjä mut harvemmin itekään tosiaan moikkailen takana ajavalle vaikka huomaisinkin että joku tuttu ajaa siellä.
 
Välineiden hankkiminen on ihan helppoa eikä ne oo kalliita (sun tulotasolta katsottuna), onkkelma varmaan tulee siinä että minne pääsee maalaamaan kun tarttee olla olla hyvä ilmanvaihto ja saada nostettua lämmöt 80 asteeseen että tökötit kuivaa kunnolla.
ainakaan mun autotallia ei saa mihkään 80 asteeseen nostettua, hyvä jos 25

ollaan sentään Lapissa
 
kahvikirahvi
Jaa kas vain. Täytyy mulkasta vähän tarkemmin illemmalla, mennään nyt pp.n kaa maalailemaan sormiväreillä ja asennetaan uus tarrataulu, entinen on jo niin täynnä :flower:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä