Sori beibi mut autoillessa se keskittyminen on yleensä eteenpäin. Paitsi peruuttaessa.Okei,no kukin tyylillään siis.Itse kun rupesin miettii tota niin tajusin et vaikka tajuaisinkin et takana on joku tuttu niin harvemmin sitä rupee huitoo kättä että moi moi kun ei se takimmainen välttämättä edes huomaa. Rupes vaan ärsyttää kun sattumoisin W oli ykskaks mun edessä ja ei mitään reagointia sen taholta...No toisaalta sen auto on kyl sellanen, että eikai niin harkästi edes tajua et takana ajaa joku saatikka et moikkailis kun siinä on muistaakseni verkkoa ym eessä ja muutenkin vähän erilainen perä vaikka musta tuntuu että kyllä se peilin kautta näki...Rupes vaan sapettaa että miks se olis niinkuin ei huomais.
Tietty, mikäli järjestät paikan ja tykötarpeet.
Tiiänhän mä sen mutta rupea vaan ärsyttää kun rupesin heti kuvittelee ettei haluu edes olla tuntevinaan mikä on sinänsä hassua kun ollaan kuitenkin ihan ok väleissäkin käsittääkseni.Sori beibi mut autoillessa se keskittyminen on yleensä eteenpäin. Paitsi peruuttaessa.
Välineiden hankkiminen on ihan helppoa eikä ne oo kalliita (sun tulotasolta katsottuna), onkkelma varmaan tulee siinä että minne pääsee maalaamaan kun tarttee olla olla hyvä ilmanvaihto ja saada nostettua lämmöt 80 asteeseen että tökötit kuivaa kunnolla.alan puuhaamaan het kun lähetät listan mitä tarviit
ainakaan mun autotallia ei saa mihkään 80 asteeseen nostettua, hyvä jos 25Välineiden hankkiminen on ihan helppoa eikä ne oo kalliita (sun tulotasolta katsottuna), onkkelma varmaan tulee siinä että minne pääsee maalaamaan kun tarttee olla olla hyvä ilmanvaihto ja saada nostettua lämmöt 80 asteeseen että tökötit kuivaa kunnolla.
Jaa missäciraffi, sua jo odotellaan tossa "kuvaile palstalaista" ketjussa
onko teillä mielikuvitusta, kuvaile palstalaista...Jaa missä
meeppätiiä....On vissiin ihan se ja sama missä ketjussa olen tai sanon mitä tahansa niin haen aina huomiota...huoh, eikös ne vois keksiä jotain uutta nauhaa kun alkaa hiukan kyllästyttää sama virsi
Lapissa on muuten A1 kelit huhtikuussa...Pitikö munkin nyt ottaa se talvilomani vasta huhtikuuhun,nyt olis maisemanvaihdos ollut ihan paikoillaan vähän pidemmästikin.*huoh*
Täällä ei olemeeppätiiä....
siis täällä on the ketju ja sitte toi isompi puoli, vai?
en muista että sua olis haukuttu ketjussa, pikemminkin päinvastoin
Mistä mää rahat revin siihenkin...ja yksin nyt sinne saakka...Lapissa on muuten A1 kelit huhtikuussa...
Lapissa on kyllä kaikki aivan ristuksen kallistaMistä mää rahat revin siihenkin...ja yksin nyt sinne saakka...
No?Haluuko ketjun muijat ilmasen vinkin miten välttyä kivulta?
Lisätienestiä matkailijoita majottamalla?Lapissa on kyllä kaikki aivan ristuksen kallista
mäkään en tohi luvata sulle majapaikkaan kun en hoksaa miten sen sais fru krutille selitettyä
Aseta terveysside oikein päin ennen kuin nostat housut
pelkät matkat maksaa jo pienen lomamatkan verran jossain tässä lähistöllä. ja kuka nyt lomalle tahtoo jossa ei voi sitten mitään tehdä tai ostaa kun ei ole matkarahaa.Lapissa on kyllä kaikki aivan ristuksen kallista
mäkään en tohi luvata sulle majapaikkaan kun en hoksaa miten sen sais fru krutille selitettyä
Voi eiAseta terveysside oikein päin ennen kuin nostat housut
auts.