The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Aamua. Hyvin vähän ja melko huonosti tuli nukuttua, vauvat pyöri mielessä.

Näin unta että asuin mummolassani, ja sinne oli tulossa murtovaras. Se oli käyny päiväseltään useamman kerran ovella, muka kaupustelemassa jotain ja sen sellasta, ja se yöllä koitti murtautua sisälle, mutta mä sain teljettyä sen tuulikaappiin ja soitin häkeen että lähettäis poliisin, mutta ne sano että ellei mitään tapahdu niin ne ei voi tulla. Vähintään olis pitäny varastaa tai pahoinpidellä joku että olisivat saapuneet paikalle.

Ihan törkeen huono palvelu valtiolla, tsiisus.
 
Heippa vaan taas:wave:

Mulla meni ilta eilen ihan itkuks,oli niin kova halipula että kun pääsin sänkyyn niin rupesin lukee W:n lähettämiä viestejä...joskus ne oli niin ihania että itku tuli kun luin niitä.

Miten muuten teillä kun ajatte perätysten jonkun tutun kanssa niin tajuatteko yleensä että takana ajaa tuttu ja jos tajuatte niin miten toimitte?
 
Heippa vaan taas:wave:

Miten muuten teillä kun ajatte perätysten jonkun tutun kanssa niin tajuatteko yleensä että takana ajaa tuttu ja jos tajuatte niin miten toimitte?
Joskus huomaan ja riippuu ihan siitä kuka siellä perässä ajaa, sieltä saattaa alkaa tulemaan kaikenlaista valoshow:ta jos sattuu tietyt tutut perään ja joskus tulee vilkuteltua hätävilkkuja tai takasumaria vastaukseks. Yleensä näitä leikitään vaan rauhallisilla teillä - sattuneista syistä :D
 
Heippa vaan taas:wave:

Mulla meni ilta eilen ihan itkuks,oli niin kova halipula että kun pääsin sänkyyn niin rupesin lukee W:n lähettämiä viestejä...joskus ne oli niin ihania että itku tuli kun luin niitä.

Miten muuten teillä kun ajatte perätysten jonkun tutun kanssa niin tajuatteko yleensä että takana ajaa tuttu ja jos tajuatte niin miten toimitte?

Vedetään liinat kiinni ja aletaan torikokous?=)
 
kahvikirahvi
Se mun kuviomaalaushomma ei mee ollenkaan niinkun mää haluan.. Kuva on pitkä ja kaponen, lokasuoja taas ei oo kovinkaan tilava alusta tehdä tommosta kuvaa, ja siitä tulee ärsyttävän pieni ja jännittää saako sitä edes tehtyä siihen. Möh.
 
kahvikirahvi
Olisko tää ihan kamala runo hautajaisiin, kehtaisko tälläsen kirjottaa korttiin tai sellaseen suruadressiin vai mikä se nyt onkaan?

Pieni elämä, pieni ihminen
Lapsi suloinen ja ihmeellinen
Pilven reunalta katsoo hän
lähettää äidille ja isälle
ajatuksen lämpimän, rakkauden täyttämän
Ikävä loputon,
vaan äiti älä pelkää
nyt mun hyvä on.
 
Olisko tää ihan kamala runo hautajaisiin, kehtaisko tälläsen kirjottaa korttiin tai sellaseen suruadressiin vai mikä se nyt onkaan?

Pieni elämä, pieni ihminen
Lapsi suloinen ja ihmeellinen
Pilven reunalta katsoo hän
lähettää äidille ja isälle
ajatuksen lämpimän, rakkauden täyttämän
Ikävä loputon,
vaan äiti älä pelkää
nyt mun hyvä on.
Oikein kaunis runo.
 
Okei,no kukin tyylillään siis.Itse kun rupesin miettii tota niin tajusin et vaikka tajuaisinkin et takana on joku tuttu niin harvemmin sitä rupee huitoo kättä että moi moi kun ei se takimmainen välttämättä edes huomaa. Rupes vaan ärsyttää kun sattumoisin W oli ykskaks mun edessä ja ei mitään reagointia sen taholta...No toisaalta sen auto on kyl sellanen, että eikai niin harkästi edes tajua et takana ajaa joku saatikka et moikkailis kun siinä on muistaakseni verkkoa ym eessä ja muutenkin vähän erilainen perä vaikka musta tuntuu että kyllä se peilin kautta näki...Rupes vaan sapettaa että miks se olis niinkuin ei huomais.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä