Ihan varovasti jos härkkii niin heti ollaan ihan suuttuneena. Voi olla että lähden reppuretkeilemään yksin noin kymmeneksi vuodeksi Tiibetiin ja voisin vaikka samalla opetella hengittämään ja olemaan hiljaa..Ni mitäkätä?
Ihan varovasti jos härkkii niin heti ollaan ihan suuttuneena. Voi olla että lähden reppuretkeilemään yksin noin kymmeneksi vuodeksi Tiibetiin ja voisin vaikka samalla opetella hengittämään ja olemaan hiljaa..Ni mitäkätä?
Niin, en ookkaan koskaan kysyny että missä vaiheessa lasten hankitaa menitte naimisiin, ennen vai jälkeen?
No jälkeen vissiin, mutta kerros vähän.
Hyvää yötä!!!!Nyt mä yritän ihan oikeesti mennä nukkumaan, öitä!
Meillä on kaksi äpärää. 18 vuotta oltiin yhdessä, joista yli 17 avoliitossa.me ollaan vanhanaikaisia, ensin häät ja lapset vasta sitten
muutettiin yhteenkin vasta silloin kun mentiin naimisiin
Hei Ruutis! Tästä vähän uudempaa: Volvo V70 2.5T AWD Classic Sportswagon GearTr Farmari 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tollasen mä käyn hakemassa heti, jos joskus rahatilanne helpottaa. Taskut nyt tyhjät, eikä enää yhtään lisää velkaa. Ja just tuo korimalli, uudempi on ruma!
Nyt pitää mennä poikkeamaan tuolla japsilla hakemassa poika... Palataan kohta!
Meillä on kaksi äpärää. 18 vuotta oltiin yhdessä, joista yli 17 avoliitossa.
Me käytiin puolivuotispäivänä allekirjoittamassa yhteinen vuokrasoppari, ja nyytti oli kainalossa pikkasen ennen kun oli 1v4kk suhdetta takana.me taas seukattiin semmoset 8v ennenkuin mentiin naimisiin
meillä tais mennä liki 10v seurustelun alottamisesta synnärilleMe käytiin puolivuotispäivänä allekirjoittamassa yhteinen vuokrasoppari, ja nyytti oli kainalossa pikkasen ennen kun oli 1v4kk suhdetta takana.
Mutta kaks papin aamenta oon kuullu, toinen rippijuhlissa ja toinen pp.n ristiäisissä.
Hei Ruutis! Tästä vähän uudempaa: Volvo V70 2.5T AWD Classic Sportswagon GearTr Farmari 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tollasen mä käyn hakemassa heti, jos joskus rahatilanne helpottaa. Taskut nyt tyhjät, eikä enää yhtään lisää velkaa. Ja just tuo korimalli, uudempi on ruma!
Nyt pitää mennä poikkeamaan tuolla japsilla hakemassa poika... Palataan kohta!
Teillä on siis suhde vakaalla pohjalla...me taas seukattiin semmoset 8v ennenkuin mentiin naimisiin
eiks toi 2.5T ole aito vulvan kone?GM:n moottorilla varustetut vulvat ei kiinnosta koska volvot ennen oli ennenkaikkea volvoja moottoreiden vuoksi.
vai mikä moottori tossa on?
no eipä se juuri tämän vakaammalla pohjalla voi ylipäätään ollaTeillä on siis suhde vakaalla pohjalla...
oisko taas huilannu pohjaanmaalle?Mihin asiamies on kadonnut? ei ole ainakaan mun silmiin osunut moneen päivään
jaa joo,voipi ollakin.oisko taas huilannu pohjaanmaalle?
halipula täälläkinHalipula ja vauvakuume, byhyy.
molempiin vois löytyä lääkettä :saint:Halipula ja vauvakuume, byhyy.
Noin mäkin luulin... Ei vaan, en maalaa piruja seinille!no eipä se juuri tämän vakaammalla pohjalla voi ylipäätään olla
jos nyt naisen kans voi olla vakaata suhdetta
Noin mäkin luulin... Ei vaan, en maalaa piruja seinille!
Kauanko muuten olette olleet yhdessä, jos saa kysellä?
:heart:kohta 28 vuotta
ihmettelen joskus itekki että miten kauanhan se aikoo mua sietää:heart:
ihailtavaa. mä en edes koskaan pääse noihin vuosiin.