Ei ole pikkukaupunkilaisellakaan helppoa, ristiriitaisia tunteita :hug: Itse haikailin seitsemän vuotta nuoruuden rakkauteni perään. En tänä päivänäkään tiedä, miksi erosimme. Ei tietenkään vastaa sun kokemusta, mutta samaistun sun tuntemuksiin.
On kyllä maailman paras pikkuäijä :heart:sulla on kyllä ihana poika :huoh:
Just näinhän se menee.Tunnen olevani muuten nuori mutta kun ajattelen tätä sinkkuelämää niin siinä tunnen olevani vanha tai siis sen takia mutta muuten tunnen olevani kyllä paaaljon nuorempi mitä olen.ihminen on juuri niin nuori/vanha kuin tuntee olevansa.
Kiitos. Melkoinen taival ollut mutta nyt, jaksaa jaksaa... Mä tuun taas visiitille. :wave:onnea loppurutistukseen, muista että täällä annetaan taustatukea omille joukoille
Onhan näitä. Ja kun erotessa mekin oltiin kirjaimellisesti oltu puoli elämää yhdessä. Tavattiin 18-vuotiaina ja avioeroa kun haettiin, 36 oli mittarissa... Aika meni nopeasti ja aina exä tulee se elämäni rakkaus olemaan, vaikka eteenpäin mennään.Ei ole pikkukaupunkilaisellakaan helppoa, ristiriitaisia tunteita :hug: Itse haikailin seitsemän vuotta nuoruuden rakkauteni perään. En tänä päivänäkään tiedä, miksi erosimme. Ei tietenkään vastaa sun kokemusta, mutta samaistun sun tuntemuksiin.
no kaikkia se leipä elättää :headwall:Meikäki haikaili nk ensirakkauden perään pitkän aikaa ja harmittelin eroa.
Mutta sitten kun se seurusteli mun kaverin kanssa ja ne perusti perheen ja sen luonne olikin semmonen että valehdellaan kaikesta, pöllitään sekä muijan että penskojen ristiäisrahat, niin kiitin kyllä luojaani että se teinirakkaus ei montaa kuukautta kestäny.
Nusnus..eiku siis puspusIltaa kultamussukat. :heart: Oli iltavuoro.
nuspusNusnus..eiku siis puspus
puuh, ahist. miten muka kotona ollessa saa opiskeltua? jos koetan olla keittiössä, kaikki tulee sinne, jos koetan olla yläkerrassa niin nyt samassa huoneessa mies katsoo tvtä ja lapsi leikkii, toiset nukkuu.
en käsitä miten voi olla niin hiton vaikeaa vahtia lapsia, että saisi pari tuntia olla rauhassa, aina pitää lähteä kirjastoon tms pois kotoa.
tai sitten omien yöunien kustannuksella, tosin se opiskelu kello 22 jälkeen ei ole kovin tuottavaa, varsinkin kun opiskelukielenä ei ole suomi..
tää on varmaan aika yleistä. olisi silti kivampi olla kotona kuin aina jossain kirjastossa, kotona pääsee helpommin vessaan, saa jääkaapilla käydä jnemä en ainaskaan saanu tehtyä mitään jos ms krut oli saman katon alla
lapsia meillä ei edes ollu silloin
Näin se tahtoo mennäVoi nää rakkaus aiheet ja erot ym ...huoh,ne saa olon taas ihan....ikävöimään kaikkea ollutta ja menetettyä. ...sellasta se on.
Mää tiiän kyllä yhen asian mitä oot tehny ennen kun tuli lapsiamä en ainaskaan saanu tehtyä mitään jos ms krut oli saman katon alla
lapsia meillä ei edes ollu silloin
Ni mitäkätä?Uups, i did it again...
räplänny muniaanMää tiiän kyllä yhen asian mitä oot tehny ennen kun tuli lapsia
No haloo, arvaappa kahesti miksei se saanu tehtyä "mitään" kun rouva oli kotonaräplänny muniaan
Mää tiiän kyllä yhen asian mitä oot tehny ennen kun tuli lapsia
No haloo, arvaappa kahesti miksei se saanu tehtyä "mitään" kun rouva oli kotona
Niin, en ookkaan koskaan kysyny että missä vaiheessa lasten hankitaa menitte naimisiin, ennen vai jälkeen?hän ei kylläkään ollut silloin vielä rouva
ei ennen papin aamenta saa mitään sellasia tehdä:stick:No haloo, arvaappa kahesti miksei se saanu tehtyä "mitään" kun rouva oli kotona