Me ei olla meren rannalla =) On kyllä sievä ilma, pitää käydä kävelyllä jossain kohtaa. Ohjelmassa on myös tiskausta sekä opiskelua.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29587128:Lähdet rannalle ja uimaan.
Me ei olla meren rannalla =) On kyllä sievä ilma, pitää käydä kävelyllä jossain kohtaa. Ohjelmassa on myös tiskausta sekä opiskelua.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29587128:Lähdet rannalle ja uimaan.
Kuulostaa mukavalta..... Siihen asti kunnes tuli tiskaus ja opiskelu .Me ei olla meren rannalla =) On kyllä sievä ilma, pitää käydä kävelyllä jossain kohtaa. Ohjelmassa on myös tiskausta sekä opiskelua.
Niin... Paitsi oon ollut niin laiska opiskelemaan, että tiskauskin kuulostaa itse asiassa houkuttelevammaltaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29587136:Kuulostaa mukavalta..... Siihen asti kunnes tuli tiskaus ja opiskelu .
Niin... Paitsi oon ollut niin laiska opiskelemaan, että tiskauskin kuulostaa itse asiassa houkuttelevammalta
Pikaista kalutusta :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29587140:
Nyt mie meen ettimään myös Masaa.
Huomenta! Se ois näytön puoliväli ja iltavuorossa luvassa lääkkeenjako nro 2.. Se kinkkisempi. Nyt teijä pitää laittaa kaikki peukut pystyyn ja PITÄÄ ne pystyssä kuuteen saakka illalla NO MATTER WHAT!! Ei tää muuten onnistu :'(
Mut nyt pitää imuroida ja pyykätä ja pyyhkiä ja puunata.. Kauheesti kaikkee murua pitkin lattioita (neuroottinen)..
Jonsei tällä peukutuksella mee tapletit oikeisiin kippoihin ni ne ei mee millään.
Ei kait siinä muuta oo, kuin että pitää olla todella tarkkana. Väärät lääkkeet tai annostus voi olla hengenvaarallisia. Ja se näyttötilanne on hermostuttava, kun koko ajan joku katsoo, että meneekö oikea lääke ja oikea vahvuus ja oikea määrä ja oikea kellonaika jne.asiasta kukkaruukkuun, mikä sinä lääkkeiden jaossa on vaikeeta
nimim. ei mitään käsitystä hoitotöistä
eli periaatteessa jäjestelmällinen isnöörityyppi saattas hyvinkin selviytyä tehtävästä, paineensietokyky on hyvä kun oon ollu naimisissa yli 20vEi kait siinä muuta oo, kuin että pitää olla todella tarkkana. Väärät lääkkeet tai annostus voi olla hengenvaarallisia. Ja se näyttötilanne on hermostuttava, kun koko ajan joku katsoo, että meneekö oikea lääke ja oikea vahvuus ja oikea määrä ja oikea kellonaika jne.
Enpä ossaa sanua ku en oo ikänä ollu aviossa, naisen tai minkään muunkaan kans.eli periaatteessa jäjestelmällinen isnöörityyppi saattas hyvinkin selviytyä tehtävästä, paineensietokyky on hyvä kun oon ollu naimisissa yli 20v
naisen kanssa!
kannattaa panna harkintaa jos tuntee puutosta paineensiedossaEnpä ossaa sanua ku en oo ikänä ollu aviossa, naisen tai minkään muunkaan kans.
ketjun virallisen näytönvalvojan ominaisuudessa hyväksyn suunnitelmanMää taidan sittenkin lokasuojan sijasta tehdä taulun. Siihen saa isomman ja siitä on enempi iloa kun voin viedä sen kotiin.
Lähtee tulostelemaan suurempaa tarraa ->
Mitäs jos teenkin molemmat, saa oppariin enemmän kirjotettavaa kun pelkkään tauluun ei tartte tehdä edes pohjia, eikä siitä saa parhaalla tahdollakaan kirjotettua kuutta sivua.ketjun virallisen näytönvalvojan ominaisuudessa hyväksyn suunnitelman
pannaampa harkintaanMitäs jos teenkin molemmat, saa oppariin enemmän kirjotettavaa kun pelkkään tauluun ei tartte tehdä edes pohjia, eikä siitä saa parhaalla tahdollakaan kirjotettua kuutta sivua.