niihän me ollaanniin minäkin mutta en puhu siitä noille ihanille naisille mitään
niihän me ollaanniin minäkin mutta en puhu siitä noille ihanille naisille mitään
jos oisin väkivaltanen niin nekku ois jo musta ollut ajat sitten mutta kun en ole väkivaltanen niin nekut saa olla rauhassa.Jääkiekko, lätkä, ice hockey.... tuleeko joku lyömään nekkuun, kielletyt sanat on lausuttu
viittaat nyt vissiin meikäläiseen jonka soziaalinen elämä irl on hiipunut olemattomiin tän lapasistahuolehtimisvastuun myötäNäihin kuviin, näihin tunnelmiin....minä meen nyt juomaan kahvia.
Ei muakaa niin paljon ärsytä, vaan kuten sanoin, ei vaan kiinnostajos oisin väkivaltanen niin nekku ois jo musta ollut ajat sitten mutta kun en ole väkivaltanen niin nekut saa olla rauhassa.
Ja meikäläiseen joka on yksinkertaisesti liian laiska sopimaan treffejä kenenkään kanssa, ja tuntuu ettei oikein ikinä oo tarpeeks aikaa ja koulun jälkeen on aina niin väsyny.viittaat nyt vissiin meikäläiseen jonka soziaalin elämä irl on hiipunut olemattomiin tän lapasistahuolehtimisvastuun myötä
veit sanat suustani kuin roleksin ranteesta, just tolta mustakin tuntuuJa meikäläiseen joka on yksinkertaisesti liian laiska sopimaan treffejä kenenkään kanssa, ja tuntuu ettei oikein ikinä oo tarpeeks aikaa ja koulun jälkeen on aina niin väsyny.
Tää on ehkä vähän säälittävää myöntää, mutta välillä kun on tylsää ja yksinäistä niin tuntuu oikeesti kiva tulla palstalle edes virtuaalijuttelemaan kun ei oo IRL-seuraa saatavilla.veit sanat suustani kuin roleksin ranteesta, just tolta mustakin tuntuu
taas veit sen roleksin :'(Tää on ehkä vähän säälittävää myöntää, mutta välillä kun on tylsää ja yksinäistä niin tuntuu oikeesti kiva tulla palstalle edes virtuaalijuttelemaan kun ei oo IRL-seuraa saatavilla.
Hyi, onpa oikeesti säälittävän kuulosta
No sää et hirveesti lapsistas täällä puhu, mutta lisään vielä et on kiva hehkuttaa pp.n edistymisjuttujakin, kun täällä on enempi perheellisiä kun mun kaveripiirissä jotka ymmärtää miten pienetkin jutut tuntuu vanhemman mielestä isolta kun on omasta lapsesta kyse.taas veit sen roleksin :'(
Ja minäkin oon huitsin helevetissäJa mua ärsyttää että kaikki ketjulaiset on sijottunut niin kauas meikäläisestä, että ei sitä noin vaan lähetä iltateelle kenenkään luo.Muutenkin tosi huono tutustuu uuusiin ihmisiin irl varsinkin naisiin, tälleen on kiva kun voi jutustella mutta sit tulee välimatkat niin...
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29589298:Moi tai iltaa
ennemminkin minäAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29589302:Ja minäkin oon huitsin helevetissä
Niin oletkin ehdottanut Junalla kai helpoiten tulee kun oon ihan paniikissa jos pitää lähtee ite ajelee kun oon ajanut vaan näissä omissa tutuissa maisemissa. Pitäs vaan järkätä joku vähän pitempi viikonloppu kun lähtee kylään kun en tykkää et tänää lähtee ja huomenna takas.tai jos tekee niin niin sit mulla pitäs olla vielä yks vapaa päivä sen jälkeen kun olen kotiutunut. Mutta kyllä me vielä rehvataan tässä joku kerta.Tinku, ei sun luota tänne nyt niin pitkä matka oo. Autolla pääsee hurauttamaan ja junatkin kulkee. Ja oonhan mä monesti ehdottanu että tulisit kylään joku vkl?
Pe töistä suoraan junaan ja su aamulla takas kotia kohti?Niin oletkin ehdottanut Junalla kai helpoiten tulee kun oon ihan paniikissa jos pitää lähtee ite ajelee kun oon ajanut vaan näissä omissa tutuissa maisemissa. Pitäs vaan järkätä joku vähän pitempi viikonloppu kun lähtee kylään kun en tykkää et tänää lähtee ja huomenna takas.tai jos tekee niin niin sit mulla pitäs olla vielä yks vapaa päivä sen jälkeen kun olen kotiutunut. Mutta kyllä me vielä rehvataan tässä joku kerta.
Idea tuokin. Täytyy katsellaPe töistä suoraan junaan ja su aamulla takas kotia kohti?