Mun tekis niin mieli yks tsihi juomaKaffet juotu.
Tajoaa yhden StrongBown.Mun tekis niin mieli yks tsihi juoma
mittään nukkumaan vielä mennä:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29589518:Huomenna taas aikainen herätys ja kohta nukuksimaan. Perjantaina sit pelit ja iltatouhut
mitäs se on?Tajoaa yhden StrongBown.
Se on hyvä siideri, maista joskus.mitäs se on?
Maistettu ja maistuiSe on hyvä siideri, maista joskus.
Klo 03.30 herätys,niin melkein pakko,että jaksaa huomenna virkeenä olla.mittään nukkumaan vielä mennä:kieh:
Meillä soi ennen viittä kello ja luulin sitä pahaksi. Tohon en pystyisi. Meepä nukkumaan, niin jaksat. Itsekin kohta menen nukkumaan tai yritän ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29589540:Klo 03.30 herätys,niin melkein pakko,että jaksaa huomenna virkeenä olla.
No kai se on sitte hyväksyttävä syy...mää saankin nukkua 2h pidempään.lälläslääAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29589540:Klo 03.30 herätys,niin melkein pakko,että jaksaa huomenna virkeenä olla.
Ei pääse kehumaan, hapanta litkua joka muistuttaa kuivaa omenaviiniä enemmän kuin siideriä.Se on hyvä siideri, maista joskus.
Koitan herättää sinut samaan aikaanNo kai se on sitte hyväksyttävä syy...mää saankin nukkua 2h pidempään.lälläslää
Ainahan voit yrittää:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29589580:Koitan herättää sinut samaan aikaan
mä en enää pysy perässä montako nikkiä sillä onkatoppa vaan, majuri on rekisteröiny uuen nikin
ainaski 10mä en enää pysy perässä montako nikkiä sillä on
:Oainaski 10
:O
Mitkä kaikki?
tähRölli tai kaksisuuntainen, muita vaihtoehtoja ei ole.