kahvikirahvi
Niinpä. Meikä on viksu.pannaampa harkintaan
no ihan hyvältä kuulostaa tuoki, enempi on aina parempi
Niinpä. Meikä on viksu.pannaampa harkintaan
no ihan hyvältä kuulostaa tuoki, enempi on aina parempi
mutta et niin viksu kuin luuletNiinpä. Meikä on viksu.
Älä rupee mulle |Omutta et niin viksu kuin luulet
se on niimpä :stick:
ei kukaan joka täällä pyöriskelee voi käydä ihan täysilläNo okei mä myönnän, en oo ihan terävin kanootti muumilaaksossa :ashamed:
Oranssi kirahvi mustalle pohjalle vai päinvastoin?
No jaa Lokasuojan teen oranssin pohjan mustalla kirahvilla, taulun värit päinvastoin.sullahan se värisilmä on
No jaa Lokasuojan teen oranssin pohjan mustalla kirahvilla, taulun värit päinvastoin.
uunikäyrää ja pottuvoiMitä te meinaatte syödä tänään? Mää ajattelin tehä kasvissosekeittoo johonka tungen punajuurta kokeilumielessä.
En mä syö enää. Muksulle on ruoka valmiina, jauhelihapihvejä ja lohkoperunoita ja vihanneksia. Seuraavaksi kahvit keitän.Mitä te meinaatte syödä tänään? Mää ajattelin tehä kasvissosekeittoo johonka tungen punajuurta kokeilumielessä.
omg guess what!Jiihaa, Suomi mitalipeleihin!
Guess what!omg guess what!
I DON'T CARE!
Antaap olla ihan rauhassa vaikka mille allergisia. Minähän iloitsen kun siihen on aihettagepardi näyttää kaivavan verta nekustaan, täällä on en-uskalla-edes-sanoa-mille allergisia leidejä
niin minäkin mutta en puhu siitä noille kotkille mitäänAntaap olla ihan rauhassa vaikka mille allergisia. Minähän iloitsen kun siihen on aihetta
Ruutis hyväst hallitkoon.hogasin juuri että yhtä lukuunottamatta kaikki ne yhtiöt joiden hallintoon oon sotkeentunu kuittaa tänä vuonna positiivisen tuloksen
yhessäkään ei käyty yyteetä eikä semmosta ole näköpiirissä
prkl, meikä taitaa olla aikanen pisneshaiRuutis hyväst hallitkoon.
Donaldin Trumppikin kalpenee tommosessa meiningissä!prkl, meikä taitaa olla aikanen pisneshai
vähintään hauintuppi