Hyvä auto ajaa , mutta katsastus on aina vähän mielenkiintoinen. Tosin, noin vähän ajetussa ei välttämättä vielä haittaa.Focus
Ja siitä PK:n diagnoosi tälle illalle.
Hyvä auto ajaa , mutta katsastus on aina vähän mielenkiintoinen. Tosin, noin vähän ajetussa ei välttämättä vielä haittaa.Focus
Toki Ja onhan se mukavin paikka noista.
Todella hyvä auto ajaa ja katsastuksesta meni syksyllä heti läpi Edellisvuonna oli jotain pientä.Hyvä auto ajaa , mutta katsastus on aina vähän mielenkiintoinen. Tosin, noin vähän ajetussa ei välttämättä vielä haittaa.
Ja siitä PK:n diagnoosi tälle illalle.
Tämmöseen aikaan :O hyvää yötä ny sitte :kiss:hyvää yötä kaikille,nuspus:kiss:
mentävä huomenna töihin|O:kieh:Tämmöseen aikaan :O hyvää yötä ny sitte :kiss:
Öitähyvää yötä kaikille,nuspus:kiss:
Just näin. Ihan lapsienki takia. Itte en haluais lapsien saavan sellasta kuvaa rakkaudesta, että on pakko vaan olla yhessä ilman rakkauttaki.Niin..pitäs repästä itteni irti tästä. Rakkauskin loppu mun puolelta..
Siin tapauksessa parempi mennäkki :hug:mentävä huomenna töihin|O:kieh:
Juu, olen tuollaisella joskus ajanut työsuhteen puolesta. Ei valittamista. Tosin se oli farmari.Todella hyvä auto ajaa ja katsastuksesta meni syksyllä heti läpi Edellisvuonna oli jotain pientä.
Mä oon onneks viä viikon lomalla.mentävä huomenna töihin|O:kieh:
Oikeessa oot, sais jostain voimia siihen vaan..kyl mä sen tiedän et eroon tää jokatapauksessa tulee päättymään joskus. Meillä on nyt ollu niin rauhallista, enää ei ole riitoja eikä mitään sillä mä en enää välitä mitä tuo tekee..mut eihän tää tosiaan oikein ole.Just näin. Ihan lapsienki takia. Itte en haluais lapsien saavan sellasta kuvaa rakkaudesta, että on pakko vaan olla yhessä ilman rakkauttaki.
Minkämaalainen sun mies on?Jep. Eivät siedä kissoja. Mun mieshän on muslimi, eivät juur niistä tykkää.
Tämä ei oleJuu, olen tuollaisella joskus ajanut työsuhteen puolesta. Ei valittamista. Tosin se oli farmari.
IrakistaMinkämaalainen sun mies on?
Pah.Mä oon onneks viä viikon lomalla.
Mutta öitä ja tsemppiä työpäivään! :kiss:
Öitä sinnekinöitä, mäkin taidan painua
2- vai 4-ovinen?Tämä ei ole
Isooooo :hug:Oikeessa oot, sais jostain voimia siihen vaan..kyl mä sen tiedän et eroon tää jokatapauksessa tulee päättymään joskus. Meillä on nyt ollu niin rauhallista, enää ei ole riitoja eikä mitään sillä mä en enää välitä mitä tuo tekee..mut eihän tää tosiaan oikein ole.
:hug:Oikeessa oot, sais jostain voimia siihen vaan..kyl mä sen tiedän et eroon tää jokatapauksessa tulee päättymään joskus. Meillä on nyt ollu niin rauhallista, enää ei ole riitoja eikä mitään sillä mä en enää välitä mitä tuo tekee..mut eihän tää tosiaan oikein ole.
Miten se menee...saaks teijän lapset syödä esim kinkua?Irakista
Eivät syö, mulle tuo ei ole ollut koskaan ongelma sillä mä en ite tykkää possusta mun mies ei ole mikään tapauskovainen, ei rukoile, ottaa alkoholia yms..Miten se menee...saaks teijän lapset syödä esim kinkua?
4-ovinen, onko se nyt sit porrasperä/sedan.2- vai 4-ovinen?
Mulla on 4-ovinen toi Mitsu ja kun siellä on koira, teinit ja oheiskamat & mun kaikki sekasotkut kyydissä, tulee välillä semmonen sillipurkkifiilis.
Pitäs uus auto ostaa, mutta nyt on pitkän aikaa tili sen verran tyhjä, että tuo saa nyt kelvata.
Se possun liha on muslimeille se kaikista pahin..viinaa juodaan mut sian lihaa ei syödä mistään hinnastaEivät syö, mulle tuo ei ole ollut koskaan ongelma sillä mä en ite tykkää possusta mun mies ei ole mikään tapauskovainen, ei rukoile, ottaa alkoholia yms..