Ehkä vielä joskus saat kisunKiitos halista oon kyl niin kissa ihminen kuin vain voi olla :ashamed:
Ehkä vielä joskus saat kisunKiitos halista oon kyl niin kissa ihminen kuin vain voi olla :ashamed:
Ja mua mut ei kauheasti vanhempi:snotty:Muaki nuorempi
En ole kanssa päässyt selville : /Minkäs ikänen TB on?
Ei ole keskustelun arvostaMinkäs ikänen TB on?
En siis pitänyt siksi kun jäit jumiin vaan siksi kun sait apujaMie olin jo mersulla pohjasta kiinni, täällä satanut vettä ja pehmenyt tuo tie aivan pohjia myöden. Sattui naapuri kohille ja hiema vauhtia antoi niin selvesi helpolla.
no empä sanois noinkaan, musta te ootte just hyvässä iässäEi ole keskustelun arvosta
Toivotaan kyl mä sen viel joskus otan, mies kerran sen lupas mutta perui. Olin ihan hiton vaikeessa tilanteessa kun lapsetkin luuli että meille tulee kisu. Sitten miehen sisko sanoi että hän ei meille tule enää ikinä jos otamme kissan, mies kuuli tuon ja perui. Uhkasi jättää jos otan kissan. Ero oli ihan todella lähellä tuolloin..Ehkä vielä joskus saat kisun
Teititteletkö jono empä sanois noinkaan, musta te ootte just hyvässä iässä
No voihan. Lapsetkin varmasti pettyivätToivotaan kyl mä sen viel joskus otan, mies kerran sen lupas mutta perui. Olin ihan hiton vaikeessa tilanteessa kun lapsetkin luuli että meille tulee kisu. Sitten miehen sisko sanoi että hän ei meille tule enää ikinä jos otamme kissan, mies kuuli tuon ja perui. Uhkasi jättää jos otan kissan. Ero oli ihan todella lähellä tuolloin..
siis ukon sisko poltti sun kisuluvan?Toivotaan kyl mä sen viel joskus otan, mies kerran sen lupas mutta perui. Olin ihan hiton vaikeessa tilanteessa kun lapsetkin luuli että meille tulee kisu. Sitten miehen sisko sanoi että hän ei meille tule enää ikinä jos otamme kissan, mies kuuli tuon ja perui. Uhkasi jättää jos otan kissan. Ero oli ihan todella lähellä tuolloin..
Ota sellanen karvaton :xmas:Mä oon kans miettiny kissaa, mut ku mää oon allerginen ja puolet pesueesta allergisia. Toisaalta se olis siedätystä...
No joo, niin siinä kävi, kun vähän pelkäsinkin. Jäi pojan kaverin pihatielle jumiin, kun loskaa oli niin paljon, että renkaan profiilit ei saaneet liikutettua autoa eteenpäin.Mie olin jo mersulla pohjasta kiinni, täällä satanut vettä ja pehmenyt tuo tie aivan pohjia myöden. Sattui naapuri kohille ja hiema vauhtia antoi niin selvesi helpolla.
Todellakin pettyivät. Tuo on vaan yks juttu muiden joukossa. Eroa mietin lähes päivittäin.. 15v yhdessä kuiteski ja lapset ni ei oo niin helppoa lähteä..No voihan. Lapsetkin varmasti pettyivät
no en, kuinka niinTeititteletkö jo
Mikä auto? Mua kiinnostaa aina nää nelipyöräset.Mulla on -98 tai -99 ja ajettu jotain 120000
Jep. Eivät siedä kissoja. Mun mieshän on muslimi, eivät juur niistä tykkää.siis ukon sisko poltti sun kisuluvan?
ei ole todellista
:hug:Todellakin pettyivät. Tuo on vaan yks juttu muiden joukossa. Eroa mietin lähes päivittäin.. 15v yhdessä kuiteski ja lapset ni ei oo niin helppoa lähteä..
Jonkunhan sielläkin pitää olla =)No joo, niin siinä kävi, kun vähän pelkäsinkin. Jäi pojan kaverin pihatielle jumiin, kun loskaa oli niin paljon, että renkaan profiilit ei saaneet liikutettua autoa eteenpäin.
Lapiolla ja kolmella riuskalla klopilla se saatiin siitä irti, itse istuin mukavasti ratin takana.
Odottelen, koska nuo kaupungin miehet saavat auransa käyntiin. Tuo oli siis ihan kaupungin yleinen tie.
Kunhan sanoin muuten vainno en, kuinka niin
Heleppoa se ei ole, mutta onko se oikein lapsiakaan kohtaan, jos oot eroa miettiny päivittäin (lähes). Kyl ne lapsetki sen vaistoaa.Todellakin pettyivät. Tuo on vaan yks juttu muiden joukossa. Eroa mietin lähes päivittäin.. 15v yhdessä kuiteski ja lapset ni ei oo niin helppoa lähteä..
Tiedän tunteen: /Todellakin pettyivät. Tuo on vaan yks juttu muiden joukossa. Eroa mietin lähes päivittäin.. 15v yhdessä kuiteski ja lapset ni ei oo niin helppoa lähteä..
FocusMikä auto? Mua kiinnostaa aina nää nelipyöräset.
Toki Ja onhan se mukavin paikka noista.Jonkunhan sielläkin pitää olla =)
Niin..pitäs repästä itteni irti tästä. Rakkauskin loppu mun puolelta..Heleppoa se ei ole, mutta onko se oikein lapsiakaan kohtaan, jos oot eroa miettiny päivittäin (lähes). Kyl ne lapsetki sen vaistoaa.
Nimim. kokemusta on