hei, mukava kuulla sustakin ja ettette riidelleet... muistat mut ehkä yhdestä ketjusta jossa sain sulle vahingossa 20 v enemmän ikää. sori vielä siitä.Lähti.
hei, mukava kuulla sustakin ja ettette riidelleet... muistat mut ehkä yhdestä ketjusta jossa sain sulle vahingossa 20 v enemmän ikää. sori vielä siitä.Lähti.
Joo, muistan. Ihan pappahan mä jo oon, neljäkymppiä lähestyy.hei, mukava kuulla sustakin ja ettette riidelleet... muistat mut ehkä yhdestä ketjusta jossa sain sulle vahingossa 20 v enemmän ikää. sori vielä siitä.
ethän sä mikkää vanha ole!Joo, muistan. Ihan pappahan mä jo oon, neljäkymppiä lähestyy.
No joo, ei sitä nyt enää muistella. Unohdettu.
ei olekaan, mutta joku mamma veetuili että olis neljänkympin paremmalla puolella ja minä uskoin, ja sit joku toinen sano vielä jotain niin olin ihan sekaisin jo. muistaakseni on vain 36vethän sä mikkää vanha ole!
Keski-ikäinen kohta. 36-v siis olen.ethän sä mikkää vanha ole!
Muaki nuorempiKeski-ikäinen kohta. 36-v siis olen.
Minkäs ikänen TB on?Muaki nuorempi
Mä söin keitettyjä nakkejaRupes tekee mieli lihapullia ja muusii mistä sellasii nyt tähän hätään saa
Mie satuin Rovaniemellä huoltikselle kun tuo porukka tankkaili kalustoa, tuumivat nuo etelänpojat että miten täällä voi ihmiset asua! kun sattui reipas -35 olemaan aamusta jo pakkastasatuin muuten aikoinaan paikalle kun tossa Napapiirissä kuvattiin tota ulosajokohtausta, se oli Ylläkseltä pikkusen Kolariin (heh!) päin, siinä Hannukaisen risteyksessä
No niinpä! Kunpa pihat yms putsattais ennen kun taas pakastuu!Hei kaikki, mää kävin naapurikunnassa vähän kylästelemässä ja voi jeesus mitä loskapaskasohjoa on pikkutiet täynnä, hyvä että omalle parkkipaikalle edes pääsi ku suti auton renkaat tyhjää :/ Pihakadullaki auto meinas lähtee lapasesta ihan jatkuvasti, mutta onneks oon rauhallinen kuski.
Mie olin jo mersulla pohjasta kiinni, täällä satanut vettä ja pehmenyt tuo tie aivan pohjia myöden. Sattui naapuri kohille ja hiema vauhtia antoi niin selvesi helpolla.Kipasen hakemassa pojanklopin kotiin... Palaan pian. Jos palaan - siellä on tiet auraamatta ja suojakeli kun on iskenyt, ne on semmosta kusivesipaskamuusia, että ei mitään rajaa. Jos ei nyt jumiin jäisi.
Volvo kun VolvoKävin exän kanssa ostamassa tutulta hälle uuden auton, eikä saatu tunnin aikana riitaa aikaiseksi. Edistystä?
Tosin auto oli vm -96 yli 500tkm ajettu diisseli-Volvo - itse en olis ostanut, mutta eipä enään mun pussista meekään. Tosin ei ollut kallis.
nuori sälli :kiss: vaikka sinuu nuorempi ite olenkinKeski-ikäinen kohta. 36-v siis olen.
Tallennuksessa onnyt kaikki virittää vastaanottimet kakkoskanavalle
lähemmä Laphin
Ei ois mullakaan pelannut tuossamulla ei aina pelaa hoksottimet
Mulla on -98 tai -99 ja ajettu jotain 120000No niin on... Munkin kottero on -99, mutta ajettu alle 200tkm, niin vielä luotan siihen.
Mutta oli kyllä niin naurettavan halpa, että vaikka kuinka paska olis, niin kyllä siitä jonkinmoisen auton saa, kun katsastusta on vuoteen 2014.
:hug:Äääääääääääääää....määää eeen keeeestääääää......äää...mun siskolla on ihan ylisöpö norjalainen metsäkissan pentuuuu....äääää...|O
Toiset murteetkin on kyllä eriskummallisiaJohtuu varmaan siitä, että täällä pikkukylällä asuessa oppii muutenkin sellaista eriskummallista kieltä, niin oppii osaamaan päätellä. Vaikken Lapissa asukaan.
Kiitos halista oon kyl niin kissa ihminen kuin vain voi olla :ashamed::hug:
Ei tuon ikäinen nyt vielä mikään pappa ole!Joo, muistan. Ihan pappahan mä jo oon, neljäkymppiä lähestyy.
No joo, ei sitä nyt enää muistella. Unohdettu.
Nimenomaan!ei olekaan, mutta joku mamma veetuili että olis neljänkympin paremmalla puolella ja minä uskoin, ja sit joku toinen sano vielä jotain niin olin ihan sekaisin jo. muistaakseni on vain 36v
niin, ja puhumattakaan siitä mitä muuta ne muistaa tehdä :heart:Ei tuon ikäinen nyt vielä mikään pappa ole!
Moni viiskymppinenkin bilettää vielä ihan huolella