Toi fan package oli hauska Jännä miten juomat oli niiden mieleen mut lakritsi ja turkinpippurit ei ja miten ne tykkäs pihlajanmarja nameista kun ite en kyl tajua et joku niistä tykkäis ja just se rakenne mistä noi puhu niin:x
Hapankorpusta ja energiajuomista pitivät, itelle net ei maistu milläänToi fan package oli hauska Jännä miten juomat oli niiden mieleen mut lakritsi ja turkinpippurit ei ja miten ne tykkäs pihlajanmarja nameista kun ite en kyl tajua et joku niistä tykkäis ja just se rakenne mistä noi puhu niin:x
Juu ei mullekaan maistu nuo,kun taas ufot on hyviä mistä nuo ei tykänny. ja muumi limppari ja pommac,ei maistu minulle mut noille maistu vaikkakaan ei ehkä nyt ihan täpöllä mut kuitenkin.Hapankorpusta ja energiajuomista pitivät, itelle net ei maistu millään
Pitäis kaivaa ruottista kaikkein kamalimmat "perineruuat" ja lähettää ne noille, voi sitä riemua studiossa kun avaavat hapansilakka purkin
No, menihän sulla joku päivä jo ilmankin tupakkaaSiis en mä ole vielä kokonaan lopettanut tupakointia, mutta vähentänyt rajusti, pikkuhiljaa sitä lopettamista kohden. Kyllä eilen röökiä paloi.
:wave:Hello :wave:
hapansilakka?Hapankorpusta ja energiajuomista pitivät, itelle net ei maistu millään
Pitäis kaivaa ruottista kaikkein kamalimmat "perineruuat" ja lähettää ne noille, voi sitä riemua studiossa kun avaavat hapansilakka purkin
Pihlajanmarjakarkithan on sokerisia, ehkä siksiToi fan package oli hauska Jännä miten juomat oli niiden mieleen mut lakritsi ja turkinpippurit ei ja miten ne tykkäs pihlajanmarja nameista kun ite en kyl tajua et joku niistä tykkäis ja just se rakenne mistä noi puhu niin:x
kamalia ne on silti tai ehkä juurikin siksi et kauhee sokeripinta.Pihlajanmarjakarkithan on sokerisia, ehkä siksi
Jep, ja sitten x-tra merkin alla olevat "turkinpippurit"Juu ei mullekaan maistu nuo,kun taas ufot on hyviä mistä nuo ei tykänny. ja muumi limppari ja pommac,ei maistu minulle mut noille maistu vaikkakaan ei ehkä nyt ihan täpöllä mut kuitenkin.
Hapankorput on hyviä, kuten myös kaurakorputkinHapankorpusta ja energiajuomista pitivät, itelle net ei maistu millään
Juu, en kanssa tykkää noista. Pelkkää sokeria.kamalia ne on silti tai ehkä juurikin siksi et kauhee sokeripinta.
loskapaska on sieltä minne aurinko ei paista:kieh:Hei kaikki, mää kävin naapurikunnassa vähän kylästelemässä ja voi jeesus mitä loskapaskasohjoa on pikkutiet täynnä, hyvä että omalle parkkipaikalle edes pääsi ku suti auton renkaat tyhjää :/ Pihakadullaki auto meinas lähtee lapasesta ihan jatkuvasti, mutta onneks oon rauhallinen kuski.
Niin onloskapaska on sieltä minne aurinko ei paista:kieh:
mulla loppu korkeanpaikanleiri ja olen istunut tieselin sakastissa reippaat kolme tiimaaMinne mun painikaverit hävis?!:O sangria,ruutis ja maybe aries...
täh?!mulla loppu korkeanpaikanleiri ja olen istunut tieselin sakastissa reippaat kolme tiimaa