Se sopii hyvin,saa samalla mutahoidon ja iho kiittääMite ois mutapaini :xmas:
Se sopii hyvin,saa samalla mutahoidon ja iho kiittääMite ois mutapaini :xmas:
saaks tuomarin kanssa ottaa mutaeränHaluuks olla tuomari tai voi tietty olla et välien selvittelyssä sinäkin löydät ittes sieltä mudasta :xmas:
pikku painit kyllä piristäisSe sopii hyvin,saa samalla mutahoidon ja iho kiittää
Miten se nyt niin lipsahti:OJa vuoden ensimmäiset sakot vuoden ensimmäisenä päivänä.
Hyvin alkaa.
Ei ollenkaan yritän kyl viel mut tuo vaan ei yhtään tykkää niistäEikö mies ole sielläkään sulanut kissoille?
nyt oon nopee ja ilmottaudun heti :wave:pikku painit kyllä piristäis
Tietty :xmas:saaks tuomarin kanssa ottaa mutaerän
Jos sä painit ruutiksen kans ni mä otan arieksen :xmas:nyt oon nopee ja ilmottaudun heti :wave:
liukas ja lipsahtelevainen:ashamed:Tietty :xmas:
No höh.Ei ollenkaan yritän kyl viel mut tuo vaan ei yhtään tykkää niistä
Ylinopeus...Mistä tuli?
Mä sain vain kirjallisen huomautuksen joulukuussa *lällättää* =)
vaihetaaks sit välilläJos sä painit ruutiksen kans ni mä otan arieksen :xmas:
En sattunut katsomaan mittaria ja poliisit vastaan...Miten se nyt niin lipsahti:O
Miekin voin liittyy mieluummin sinne katsomon puolelleMä voin tulla muuten vaan katseleen kun painitte
Hups:xmas:En sattunut katsomaan mittaria ja poliisit vastaan...
Joovaihetaaks sit välillä
Viime vuonna oli hyllyllä ja enää ei kyllä yksinhuoltajaisällä ole varaa olla kortitta. Pitää siis keskittyä jatkossa enemmän.Hups:xmas:
taitaa lähtee kortti hyllylle tota menoa
Voin luvata ettei tulevaisuudessa ole rahaa maksellakkaan niitä sakkoja kovin kauheastiViime vuonna oli hyllyllä ja enää ei kyllä yksinhuoltajaisällä ole varaa olla kortitta. Pitää siis keskittyä jatkossa enemmän.
Viime vuoden tulojen mukaan, 912 euroa...
No ei todellakaan.Voin luvata ettei tulevaisuudessa ole rahaa maksellakkaan niitä sakkoja kovin kauheasti
Oon saanut ainoan sakkoni joskus ehkä 15 vuotta sitten.Ylinopeus...
Sain minäkin kirjallisen varoituksen tuossa marraskuussa. *lällättää takaisin, tosin aiheetta.*
Hyvä, että ei ole tullut. Minä olen saanut vähän turha monta, enkä yhdestäkään ole ylpeä. Tosin ei siihen ole syytäkään.Oon saanut ainoan sakkoni joskus ehkä 15 vuotta sitten.
Huomautuksen kun sain oli vähän liikaa nopeutta 50 alueella.