Sangria
Toista erää ei sit tu:kiss:
eka erä ohi *ding ding*
Toista erää ei sit tu:kiss:
eka erä ohi *ding ding*
Onkohan Sangrialla nyt joku taka-ajatusNo sä eka sit mä, käyks se :xmas:
Mullako? ei sellasii koskaa mul oo :xmas:Onkohan Sangrialla nyt joku taka-ajatus
ai ei vai,höh..mulla oli jo valeenpunaset nyrkkeilyhanskat kaivettu tohon esille.Toista erää ei sit tu
Tota en jotenkaan uskoOnkohan Sangrialla nyt joku taka-ajatus
Hieman oli epäilyttävä tuo Sangrian vastausTota en jotenkaan usko
no pikkasen juuHieman oli epäilyttävä tuo Sangrian vastaus
Mite ois mutapaini :xmas:ai ei vai,höh..mulla oli jo valeenpunaset nyrkkeilyhanskat kaivettu tohon esille.
Mite ois mutapaini :xmas:
Ai miten niii:O ihan puhtaat jauhot pussis o:xmas:Hieman oli epäilyttävä tuo Sangrian vastaus
Noku selkään koskee et tekis mieli vaan lepäillä mut toisaalta hävettää tänne ketään kutsua kyläänkään..etenkin kun heillä on aina niin siistiä, lapseton, lemmikitön koti.Eihän sitä nyt pakko ole siivota jos siltä tuntuu
Haluuks olla tuomari tai voi tietty olla et välien selvittelyssä sinäkin löydät ittes sieltä mudasta :xmas:
Joo, ymmärrän :hug:Noku selkään koskee et tekis mieli vaan lepäillä mut toisaalta hävettää tänne ketään kutsua kyläänkään..etenkin kun heillä on aina niin siistiä, lapseton, lemmikitön koti.
Etköhän tuota vastauksen tiedäHaluuks olla tuomari tai voi tietty olla et välien selvittelyssä sinäkin löydät ittes sieltä mudasta :xmas:
kaikki kolme yltäpäältä mudassaEtköhän tuota vastauksen tiedä
Mistä tuli?Ja vuoden ensimmäiset sakot vuoden ensimmäisenä päivänä.
Hyvin alkaa.
Eikö mies ole sielläkään sulanut kissoille?Jahas, kohta saa pakata muksut autoon. Mennää mun siskon luona käymään. Lapset jo oottelee et pääsee heidän kissojen kans leikkii