Yleensä tarjotaan kaverille eka eikä rynnitä ite ensiksMä yritin mut ei kelvannu joo leikkiä ettekö tajuu..
Yleensä tarjotaan kaverille eka eikä rynnitä ite ensiksMä yritin mut ei kelvannu joo leikkiä ettekö tajuu..
No sä eka sit mä, käyks se :xmas:Yleensä tarjotaan kaverille eka eikä rynnitä ite ensiks
joo anto luovutus voitonHöh, just ku aloin viihtymään
Oon harrastanu karatea ni viitti ::xmas:joo anto luovutus voiton
eipäs selitelläOon harrastanu karatea ni viitti ::xmas:
Ei ois reiluu sua kohtaaeipäs selitellä
mistäs tiiät mitä minä oon harrastanut tai millaset powerit täältä löytyyEi ois reiluu sua kohtaa
Täytyyhän se vuosi alottaa vauhikkaasti ja heti täydellä tehollaJaa että tämmönen vuoden eka päivä..kissatappelua heti alkuun
No se oiski hyvä ni ois vähä haastettamistäs tiiät mitä minä oon harrastanut tai millaset powerit täältä löytyy
Hyvä kun noin monipikatestaus näytti et akku olis ok mutta tosiaan se menee nyt tarkempaan syyniin kun nyt niillä ei ollut silleen aikaa että kai se selvii,ketuttaa vaan se rahanmeno taas...mutta pakko se on auto oltava.
3 ovea aukee nyt 1 edelleen jumittaa.
En tehnyt mitään lupauksia.Teittekös muuten mitään uudenvuodenlupauksia? MIe en noita oikein ole koskaan tehnyt kun eivät ole onnistuneet
eikai tosimies peiton alle mene piiloon?elekäähän nyt höpönassut ottako liikaa kierroksia tai mä säikähdän ja menen peiton alle piiloon
kammoksun väkivaltaa
Nopeat syövät hitaat :xmas:Jahas...täällä kiilattiin ohi:kieh:
Sopupeli =)voidaanha me tuo ruutis jakaa, mä ensiks sit sulle
mä painelen nyt suihkuun iha yssin, pusi pus tinku :kiss:
Aivan, kaverille kans =)Yleensä tarjotaan kaverille eka eikä rynnitä ite ensiks
mä oon kiltti tyttö! Elä säiky :hug:elekäähän nyt höpönassut ottako liikaa kierroksia tai mä säikähdän ja menen peiton alle piiloon
kammoksun väkivaltaa
mä painelen nyt suihkuun iha yssin, pusi pus tinku :kiss:
Mikäs se katellesa kun kaksi mukavan näköistä kissaa ottaa matsia opcorn:Jaa että tämmönen vuoden eka päivä..kissatappelua heti alkuun