Hatchback on tuo malli4-ovinen, onko se nyt sit porrasperä/sedan.
Se Focus on kanssa hieno millä öö Latvala ajoi.
Joo, mut ei oltu juhlimassa. Olin just saapunu, ja lento on pitka ja vasyttava. Vahan raketteja nakyi parvekkeelta ja muutama out juotiin.Samoin
Näitkö siellä vuodenvaihteen?
Voi vitsi, mahtavaa.Siella juu. Tanaan mennaan elainpuistoon, varmaan naen kengurun. Olen jo bongannut kakaduita ja kookaburran.
Hello MistressHei kaikille! Lifetys on nyt huomiseen asti ohi, huomenna lähenkin shoppailemaan
Mitäs tänne kuuluu?
Jaksamisia :hug:Vähän sama juttu täällä suunnalla : / :hug:
Mytiksen seuraava kommentti "Tanaan nain kenguruita" :xmas:Siella juu. Tanaan mennaan elainpuistoon, varmaan naen kengurun. Olen jo bongannut kakaduita ja kookaburran.
Kuninkaallisilla on varmaan oikeus siihenki...Voi vitsi, mahtavaa.
ja olen , olen vähän kade
Niin onHatchback on tuo malli
Aion yrittaa valttaa tuota sanamuotoaMytiksen seuraava kommentti "Tanaan nain kenguruita" :xmas:
Kiitos samoin :hug:Jaksamisia :hug:
:xmas:Mytiksen seuraava kommentti "Tanaan nain kenguruita" :xmas:
katseeni kohtasin tänään eläimen, jolla oli vatsanseutuvilla pussi...Aion yrittaa valttaa tuota sanamuotoa
Tanaan huomasin/pongasin kenguruitaAion yrittaa valttaa tuota sanamuotoa
Ai niin, monikossa. "Me naimme tänään kenguruita"Aion yrittaa valttaa tuota sanamuotoa
Jollain ylimyston safarilla kenties? :snotty:Kenguru voisi olla kyllä... tai no ei mitään. Mä olen kyllä kerran jahdannut kengurua.
Hyvää yötä :kiss:Kai sitä täytyis lähteä pehkuihin.
Öitä muruset :kiss:
Mina olen jo syonyt yhden pienen kengurun :vampire:Ai niin, monikossa. "Me naimme tänään kenguruita"
Tuo mulle yks pieni kenguru joohan Ja kysy siltä mitä se syö, niin tiedän ostaa sille ruokaa valmiiksi
Korkeasaaressa.Jollain ylimyston safarilla kenties? :snotty:
Oita :wave:Kai sitä täytyis lähteä pehkuihin.
Öitä muruset :kiss:
:$ Kuulostaa hirveältä. Mut oliko hyvää?Mina olen jo syonyt yhden pienen kengurun :vampire:
Aa, ehdin jo kuvitella palvelijat kantamassa prinsessaa savannilla kantotuolissa. Jahdaten villielaimia :xmas:Korkeasaaressa.
Siellä oli joskus vuosia sitten ainakin sellaisia pieniä kengurita. Nain ne omin silmin...
ja jahtasinkin yhtä, kun se karkasi.
No sita saa kaupasta valmiina jauhelihana, ei sits ajattele kummemmin et mita sopolaista se on:$ Kuulostaa hirveältä. Mut oliko hyvää?