Okei mä alotin
Et, mä alotin ekana jo ensimmäisillä sivuilla
Okei mä alotin
en oikeastaan saanut, vaan sain nyrkistä..:saint:Ja sait palkankorotuksen varmasti.
Mua on kerran kutsuttu pässiksi, enkä saanut palkankorotusta.
Sellainen kaukalon pekka varmaan kävis :kieh:
Tykkäämisestä (siis siitä kepsiksen viestistä )Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27670259:Et, mä alotin ekana jo ensimmäisillä sivuilla
niimpä, mustakin märkä on ainakin sata kertaa parempi kuin kuivaMiksi olla kuiva kun voi olla märkä
sinä oot vielä hengissä :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27670259:Et, mä alotin ekana jo ensimmäisillä sivuilla
Jaa että ei ole kaukalon pekka tuttu, asustelee siellä pikkaisessa kappelisaEi ole tuon merkkistä tullut vastaa.
? ?
Nukkumaan vai "nukkumaan" ?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27670269:Nukkumaan?
Miksi olla kuiva kun voi olla märkä
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27670281:Olen ja saunapuhtaana
:O
Eikä ollu pikkareita ku en käytä:ashamed:
:O oo äm gee, meno menee ihan mahottomaksi täällä
Asia hoidossa nyt, mutta selkään voisin ottaa silti *näyttää kieltä, heiluttelee pyllyä ja ampasee karkuun*liian nopea vilautus :stick:
*lähtee etsimään ohjaksia*
KiitosKaukalopussi on pop. Sinne vain villapuku alle, kaupassa kun sen avaa niin ei tule hiki ja nukkuva ei herää. Saati että kaukalon vyöt saa oikein kiristettyä kun vauva ei huku haalarin vasempaan lahkeeseen.. Meillä oli maaliskuussa syntyneellä käytössä.
:Oen oikeastaan saanut, vaan sain nyrkistä..:saint:
Sanot noin kun et ole naamaa näkenyOot nami
Eiköö ehanata:heart::O oo äm gee, meno menee ihan mahottomaksi täällä
niimpä, ei tyhjänpäiväsiä sääntöjäEiköö ehanata:heart:
Tästä tuli kyllä mun ensteks lempparein ketju
Meillä oli nuorimmalla sellainan jääkarhun pussi, siihen oli takan reiät turvakaukalon vöille niin pysyi lapsi lämpimänäKiitos
Tuo ajattelin, että vauva hermostuu jo villapuku-vaiheessa.
Oon katellut noita Jääkarhuja ja Wallaboon pusseja.
Älä valita, tykkäät kuitenkin:O oo äm gee, meno menee ihan mahottomaksi täällä
sanot vaan, et sä oikeesti rakasta meitä!Eiköö ehanata:heart:
Tästä tuli kyllä mun ensteks lempparein ketju