ThanksOli kunnon toppapuku (tosin mun lapset on syntyny kesän alussa ni oli sit jo talvella "isoja". Äitiyspakkauksen makuupussi oli ihan kätsy kun kävi talvella kärryttelemässä.
Kaukalo oli sopiva kun siinä oli sellanen kutistin,
en minä muista millon se sinne on menny ku olen vähän itekin tsihi juomien kasdsa taiteilluvastahan se meni, ei kai se ennen puolta yötä sieltä selviä
saunassa ei tiettävästi voi palstailla
Kovin oli pieni kuva,hame oli nätti
Suu kiinni sinne lentää kärpäsiä!
Kröhöm....sun kohdalla sen ymmärrän kyllä.Meillä päin ne tuhmat naiset heitetään selälleen ja rankastaan kunnolla :saint:
Sellainen kaukalon pekka varmaan kävis :kieh:Thanks
Mun tarttee kysyä, millainen kaukalo on ja mimmosesta pussakasta pitäisivät.
uuelleen minä en nähnyt!!!!
:ashamed: entä jos ne lentää jonnekkin muualle, niin pikkuinen hamekin :ashamed:Suu kiinni sinne lentää kärpäsiä!
Noh, itehän mä kirjottelin tossa aiemmin että kaikki laittaa kuvaa tänä iltana, joten olis kai ollu vähän tekopyhää jättää laittamatta
käsittääkseni saa, niin kauan kun ei mitään kriittistä laiteta. mode varmaan osaa sanoa tarkemmin.Saako tänne linkittää vähäpukeisia kuvia?
Jos sulla on itestäs niin ei kukaan kielläSaako tänne linkittää vähäpukeisia kuvia?
En laita.Noh, itehän mä kirjottelin tossa aiemmin että kaikki laittaa kuvaa tänä iltana, joten olis kai ollu vähän tekopyhää jättää laittamatta
liian nopea vilautus :stick:
:ashamed: entä jos ne lentää jonnekkin muualle, niin pikkuinen hamekin :ashamed:
Ja sait palkankorotuksen varmasti.Mua on töissä joskus kutsuttu tuhmaksi tytöksi:xmas:
Joskus vuosia sitten kun olin autokoulussa ajo-opettaja sano mua kevytMua on töissä joskus kutsuttu tuhmaksi tytöksi:xmas:
Mä en kanssa nähnyt mitään. Piiskaakin kunnolla.liian nopea vilautus :stick:
*lähtee etsimään ohjaksia*
HEiiiiiiiii beibe!:heart: Mä yritän pysyy kuivana tääl!!
Kaukalopussi on pop. Sinne vain villapuku alle, kaupassa kun sen avaa niin ei tule hiki ja nukkuva ei herää. Saati että kaukalon vyöt saa oikein kiristettyä kun vauva ei huku haalarin vasempaan lahkeeseen.. Meillä oli maaliskuussa syntyneellä käytössä.Jepulis
Sullahan on pienin vielä aika pieni, olipas ihana lause.
Saaks kysyy, tekeekö
Kapaloil
Harsoil
Kaukalopussil
Unipussil
mitään, vauva syntyy tammi-helmikuun vaihteessa.
Miksi olla kuiva kun voi olla märkäHEiiiiiiiii beibe!:heart: Mä yritän pysyy kuivana tääl!!
Mä onneks puhuin naisista, en nelijalkasista.. Menis muuten pahasti sairaan puolelle...!Kröhöm....sun kohdalla sen ymmärrän kyllä.
Karvakorvien kohdalla en.