No enhän mä nyt sitä kieltänytkään.Älä valita, tykkäät kuitenkin
tai pullukka kantapää, tai olkapää. Tai kalju rotta pingotettuna.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27670330:
shhh elä yllytäEi ole vielä palstan naiset olleet yläosattomissa, miehet kyllä rintafileensä täällä esitelleet.
:OMä testailin eilen mun kameran itselaukaisutoimintoa, ja toi mun vilauttama kuva oli iiseimästä päästä..
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27670330:
me kestetään kyllä ne loputkinMä testailin eilen mun kameran itselaukaisutoimintoa, ja toi mun vilauttama kuva oli iiseimästä päästä..
Eikös ne liian haureat laiteta yv:nä?No enhän mä nyt sitä kieltänytkään.
Toivon vaan että porukka ei harhaudu liian haureisiin kuviin
EnMajuri, säkään et käytä siis kalsareita
älää hyvä mies rupee vilauttelee kun rupee tekee mieli :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27670330:
Ja siis suotavaahan olis näyttää kaikki! *vahvasti mieltä*me kestetään kyllä ne loputkin
Taikka sitten slogit vakosessaMajuri, säkään et käytä siis kalsareita
Ei missään tapauksessa, se on ankarasti kielletty!!!Eikös ne liian haureat laiteta yv:nä?
Just niiEi missään tapauksessa, se on ankarasti kielletty!!!
Tämä on se ketju missä ne on hyvä näyttää!
:O mä en nyt sit saa olla muutakuin luukku auki kokoaikaEikös ne liian haureat laiteta yv:nä?
Mun mielestä sangrian pitä nähdä kuvat, laittakaa sille yv:näIhan liian nopeeta vilauttelua nyt ollu :stick: mitää nähny
Nosta hametta pikkasen niin johan vilahtaa Mietinkin että missäs sinua on pidetty.Ihan liian nopeeta vilauttelua nyt ollu :stick: mitää nähny
Rakastan rakastan!:heart:sanot vaan, et sä oikeesti rakasta meitä!