Tähän samaan kastiin kuuluu se että jos suuseksin aikana ei naiselta silmämeikit sotkeennu tai mieheltä valu nuuska huulesta, niin jotain on mennyt pieleen..
Jokotai. MielenkiintoistaEi tähän talouteen :saint:
Sukuun
1. poika
2. tyttö
3. poika
4. jokotai
En mä ainakaan tehny mitään, jos siis meinaat tartteeko vauva sellasia. Tai no oli meillä harsot puklurätteinä.Jepulis
Sullahan on pienin vielä aika pieni, olipas ihana lause.
Saaks kysyy, tekeekö
Kapaloil
Harsoil
Kaukalopussil
Unipussil
mitään, vauva syntyy tammi-helmikuun vaihteessa.
Olikos sulla sitten sopivan pieni toppapuku, että sai vauvan hyvin kaukaloon?En mä ainakaan tehny mitään, jos siis meinaat tartteeko vauva sellasia. Tai no oli meillä harsot puklurätteinä.
Mmmmmhhh, kiitti vaan Haarakiilahan tosta ajatuksesta kostu!musta tuntuu että sinet tulen koivunoksasta miksikään
sulle annan remmiapelin pappavainajan vanhoilla hevosen ohjaksilla
Oli kunnon toppapuku (tosin mun lapset on syntyny kesän alussa ni oli sit jo talvella "isoja". Äitiyspakkauksen makuupussi oli ihan kätsy kun kävi talvella kärryttelemässä.Olikos sulla sitten sopivan pieni toppapuku, että sai vauvan hyvin kaukaloon?
Noita kapaloita on näköjään tarramallisia, nukkuiskohan paremmin siinä?
Mut mitäs jos tyttö on ollu tosi tuhma ja selkeesti ansaitsee:ashamed:Paheksun tätä pakaroille roimimista.
no aivankin varmasti pyörisMmmmmhhh, kiitti vaan Haarakiilahan tosta ajatuksesta kostu!
Sopiva rangaistus tuhmalle tytölle Vois olla että Itävaltalaiset polvisukatkin pyöris jalassa kun viuhtoisit pitkin pakaroita
Tais olla tuolla etusivulla juttua että naispuoleisten olisi laitettava itsestään kuva ketjuunTarviiko tääkin ketju vakokuvan?
vai sillä lailla :kieh:
Oliko noin...Tais olla tuolla etusivulla juttua että naispuoleisten olisi laitettava itsestään kuva ketjuun
näinhän se taisi olla, täähän on kepsiksen eli the boobsmänin oma ketjuTais olla tuolla etusivulla juttua että naispuoleisten olisi laitettava tisseistään kuva ketjuun
100 tykkäystä tälle
Tais olla tuolla etusivulla juttua että naispuoleisten olisi laitettava itsestään kuva ketjuun
Okei mä alotin100 tykkäystä tälle
Tjaah..Mut mitäs jos tyttö on ollu tosi tuhma ja selkeesti ansaitsee:ashamed:
Meillä päin ne tuhmat naiset heitetään selälleen ja rankastaan kunnolla :saint:Tjaah..
Meillä tuhmat istuu hyvin katuvaisina paikoillaan. =)