The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa:wave:

koita nyt hyvä mies rauhottaa tota menoas enneku käy huonosti.ei tee kiire ja stressi yhtään hyvää.
Pitäisi joo, mutta tänään oli pakko olla töissä iltaan asti... Että vähän saisi tätä taloutta kuntoon - ja töiden jälkeen piti hoidella muita asioita.

mä lukitsen sut kohta palatsin tyrmään, ja pistän pakkohuilailemaan.
Palatsin tyrmäss'ä on haahkanuntuvapeitteet ja paksut patjat. Ja hyväänäköiset kamarineidot tarjoilevat pieniä herkullisia suupaloja.
Kuulostaa hyvältä ! :)

Mua ajoi poliisit tänään takaa. :D Tai siis en tiedä, kauanko ne siellä oli olleet, mutta jotkut siniset valot tulivat takaa ja ajattelin, että mikä helvetti siellä nyt tulee ja jatkoin matkaa, kunnes poika sanoi, että : " ihan näin ohimennen isä, sulla on poliisit perässä..."
Sitten ahaaelämys: "Voi perse, ne on hälytysvalot!" ja äkkiä tien sivuun!

Mua ajoi poliisit tänään takaa. :D Tai siis en tiedä, kauanko ne siellä oli olleet, mutta jotkut siniset valot tulivat takaa ja ajattelin, että mikä helvetti siellä nyt tulee ja jatkoin matkaa, kunnes poika sanoi, että : " ihan näin ohimennen isä, sulla on poliisit perässä..."
Sitten ahaaelämys: "Voi perse, ne on hälytysvalot!" ja äkkiä tien sivuun!
No mitäs poliisisetillä oli asiaa? :D

Mun yhelle kaverille on käynyt samoin, se yritti sievästi päästää ne ohi ennenku tajus että hänethän ne haluu pysäyttää.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä