Auts. Mutta kaippa sitä saa valtakunnassaan torkahtaa missä haluaa :xmas:
Saa.
Auts. Mutta kaippa sitä saa valtakunnassaan torkahtaa missä haluaa :xmas:
eikö olis parempi että miehet tarjoilee suupalatmä lukitsen sut kohta palatsin tyrmään, ja pistän pakkohuilailemaan.
Palatsin tyrmäss'ä on haahkanuntuvapeitteet ja paksut patjat. Ja hyväänäköiset kamarineidot tarjoilevat pieniä herkullisia suupaloja.
Oi, kuulostaa hyvältä! *keksii jotain pahuutta päästäkseen tyrmään*mä lukitsen sut kohta palatsin tyrmään, ja pistän pakkohuilailemaan.
Palatsin tyrmäss'ä on haahkanuntuvapeitteet ja paksut patjat. Ja hyväänäköiset kamarineidot tarjoilevat pieniä herkullisia suupaloja.
Mulle käy kumpi vaan, kunhan herkut on herkullisiaeikö olis parempi että miehet tarjoilee suupalat
ettei vaan peekoolla pääse paineet paisumaan
eikö olis parempi että miehet tarjoilee suupalat
ettei vaan peekoolla pääse paineet paisumaan
Samoin ihku!Pikapyrähdys ennen nukkumaanmenoa :wave: Öitä ja kauniita unia kaikille!!:kiss:
mihin saa jättää hakemuksen jos haluaa palatsiin hommiin?Ehei, miehille on palatsissa ihan toiset käyttö - ja täyttöasteet.
Enenmpää en kamarineitojen palveluista kerro, koska kohta täällä muuten olisi palatsin ulkopuolella pitkä jono ja hulluja urhoja loikkimassa yli vallihaudan.
Kirjallisesti prinsessalle.mihin saa jättää hakemuksen jos haluaa palatsiin hommiin?
Pitäisi joo, mutta tänään oli pakko olla töissä iltaan asti... Että vähän saisi tätä taloutta kuntoon - ja töiden jälkeen piti hoidella muita asioita.Iltaa:wave:
koita nyt hyvä mies rauhottaa tota menoas enneku käy huonosti.ei tee kiire ja stressi yhtään hyvää.
Kuulostaa hyvältä !mä lukitsen sut kohta palatsin tyrmään, ja pistän pakkohuilailemaan.
liekköhän kuinka tiukat pääsyvaatimuksetKirjallisesti prinsessalle.
on sinne tietynlainen näyttötutkinto suoritettava. Mutta palatsissa ei harjoiteta ikärasisimia. Elämänkokemus voidaan laskea jopa eduksi.liekköhän kuinka tiukat pääsyvaatimukset
ei vissiin renkää tämmösten nostoväki-ikästen enää rustata hakemuksia?
Mä nimitin jo itteni vähäsuurvisiiriksi. Sinä ryhdyt riistanvartijaksi.liekköhän kuinka tiukat pääsyvaatimukset
ei vissiin renkää tämmösten nostoväki-ikästen enää rustata hakemuksia?
No mitäs poliisisetillä oli asiaa?Mua ajoi poliisit tänään takaa. Tai siis en tiedä, kauanko ne siellä oli olleet, mutta jotkut siniset valot tulivat takaa ja ajattelin, että mikä helvetti siellä nyt tulee ja jatkoin matkaa, kunnes poika sanoi, että : " ihan näin ohimennen isä, sulla on poliisit perässä..."
Sitten ahaaelämys: "Voi perse, ne on hälytysvalot!" ja äkkiä tien sivuun!
Hyvää managementtia!Mä nimitin jo itteni vähäsuurvisiiriksi. Sinä ryhdyt riistanvartijaksi.
Pikkukaupunkilaiselle sit mikä tahansa muu homma, mut häntä ei kyl päästetä kuninkaallisen valjakon ohjaimiin.
öitä. :wave:Rupeen tässä jo valmistautuu unipuulle joten kauniita unikuvia kaikille :kiss:
riistanvartijan pesti passaa mulle kuin nenä päähänMä nimitin jo itteni vähäsuurvisiiriksi. Sinä ryhdyt riistanvartijaksi.
Pikkukaupunkilaiselle sit mikä tahansa muu homma, mut häntä ei kyl päästetä kuninkaallisen valjakon ohjaimiin.
Ehei, se ei passaa.riistanvartijan pesti passaa mulle kuin nenä päähän
rinsessan ei tartte nähdä mun lärviä ikuna
Öitä Tinkuliinille.Rupeen tässä jo valmistautuu unipuulle joten kauniita unikuvia kaikille :kiss:
Mä voin ruveta rinsessan viestintäpäälliköksi. tuosta on kokemusta.Mä nimitin jo itteni vähäsuurvisiiriksi. Sinä ryhdyt riistanvartijaksi.
Hattaran kuvia päjpe.:kiss:Rupeen tässä jo valmistautuu unipuulle joten kauniita unikuvia kaikille :kiss:
Ajoin taajamassa 175 km/ h... No ei vaan.No mitäs poliisisetillä oli asiaa?
Mun yhelle kaverille on käynyt samoin, se yritti sievästi päästää ne ohi ennenku tajus että hänethän ne haluu pysäyttää.