Vähäsuurvisiirin tarttee olla jyvällä.Hyvää managementtia!
Vähäsuurvisiirin tarttee olla jyvällä.Hyvää managementtia!
Joo ja mä en muuten sitten alle viiden tonnin kuukausituloilla edes tuu töihin. Mutta kai nyt palatsin rahavaroista tuommosen pikkusumman voi alan todelliselle osaajalle maksaa? Voin myös hieroa prinsessan hartioita, oon hyvä siinä.Mullahan on pian paljon palvelusväkeä koossa:kiss:
pääsetkö heti tulemaan. Vähän kaipaisi vetreytystä nämä prinsessan maidonvalkeat olkapäät.Joo ja mä en muuten sitten alle viiden tonnin kuukausituloilla edes tuu töihin. Mutta kai nyt palatsin rahavaroista tuommosen pikkusumman voi alan todelliselle osaajalle maksaa? Voin myös hieroa prinsessan hartioita, oon hyvä siinä.
no jos noin on niin voin pitää valmennuskurssit ja sitte pistää rinsessan varmaan paikkaan hirvipassiinEhei, se ei passaa.
Prinsessa vierailee metsästymajoilla ja metsästysmailla ja haluaa konsultaatiota myös riistanvartijalta.
Toki minäkin korteni kekoon kannan, kerro vaan mitä teidän Rimpsessaisuutenne tahtoo minun tekevän.=)Mullahan on pian paljon palvelusväkeä koossa:kiss:
Ne kauniit palvelusneitosi kieltämättä huomattavasti helpottavat urospuolisen henkilökunnan rekrytointia.Mullahan on pian paljon palvelusväkeä koossa:kiss:
mä ajattelin että sä voisit ehkä olla mun eroottinen neuvonantajani..Toki minäkin korteni kekoon kannan, kerro vaan mitä teidän Rimpsessaisuutenne tahtoo minun tekevän.=)
tulenko hönkimään tietoa lapsilisistä tilanteen ollessa päällä
No hyväAjoin taajamassa 175 km/ h... No ei vaan.
Peräkärryn toinen takavalo ei pelannut - lähti se sieltä pelaamaan, kun nyrkillä huitasin ja asia oli kunnossa.
Luin että neuroottinen. Kerkesin jo masentua että no nyt mun pesti meni :snotty:mä ajattelin että sä voisit ehkä olla mun eroottinen neuvonantajani..
No äkkiäkös, kun heti lähden ajelemaan. Veloitan tosin sen virallisen km-korvauksen 45 senttiä / kilometri - mutta on se sen arvoista.pääsetkö heti tulemaan. Vähän kaipaisi vetreytystä nämä prinsessan maidonvalkeat olkapäät.
Mä oon muutenkin vähän semmoinen ronski. Jos joku laite ei pelaa, ensin lyön sitä nyrkillä. Jos ei herää, potkaisen. Sitten heitän seinään. Sitten vituttaa, kun se hajosi.No hyvä
Eikä kannata niitä poliisejakaan liipasta vaikka vituttaisMä oon muutenkin vähän semmoinen ronski. Jos joku laite ei pelaa, ensin lyön sitä nyrkillä. Jos ei herää, potkaisen. Sitten heitän seinään. Sitten vituttaa, kun se hajosi.
Naisten kanssa en tosin toimi näin. Naisia en pahoinpitele!
Täydensin vähän...Mä oon muutenkin vähän semmoinen ronski. Jos joku laite ei pelaa, ensin lyön sitä nyrkillä. (Toi on fistausta...)Jos ei herää, potkaisen. ( Tuo taas on ns. kick- start...)Sitten heitän seinään. Sitten vituttaa, kun se hajosi. (Tuota kutsutaan elämäksi...)
Naisten kanssa en tosin toimi näin. Naisia en pahoinpitele!
öitä. Ne hartiat täällä odottaa sua huomennakin. Kaipaisivat kyllä oikeasti käsittelyä.Nyt menen nukkumaan, toivottavasti saisi hyvin nukkuttua. Hyvää yötä kaikille ! :kiss:
EI ole. |OEikä kannata niitä poliisejakaan liipasta vaikka vituttais
Ja onko nainen muka joku "laite joka ei pelaa" :stick: :stick:
nainen on eteerinen olento jonka toimintamekanismia ei mies voi oppia ymmärtämään vaikka mitä tekis
:wave: uusia loitsuja ?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29185702:
Jep, just tää mää oon. Teetin itelle teepaidanki tolla tekstillä.nainen on eteerinen olento jonka toimintamekanismia ei mies voi oppia ymmärtämään vaikka mitä tekis
Aina . :wave::wave: uusia loitsuja ?