Iltaa puhtoinen Rimpsessa!:kiss:Iltaa, onko täällä taas ihan hiljaista.
Saunapuhdas prinsessa saapui paikalle.
Iltaa puhtoinen Rimpsessa!:kiss:Iltaa, onko täällä taas ihan hiljaista.
pesikö hovineidot selän?
Sie et ole tainnut vielä itsestäsi julkaista mitään itestäs palstallaai minkä asian suhteen...
Itselleen on kyllä ainakin prinsessan absoluuttiseen kielikorvaan oikealta kuulostava ilmaus.Kettuileeko wordi mulle vai eikö "itselleen" ole oikein kirjoitettu sana? Sen oma korjausehdotus on "itselleän", eikä kuulosta mun silmääni kauheen hyvältä.
Tuo on hyvä ohjelmailmotan tässä ja nyt että olen hereillä vielä tunteroisen verran,hyvien ja huonojen uutisten ajan ja sitten meen nukuksimaan.ihan vaan kun tiedän että teitä kiinnostaa kauheen paljon
Jaa. Sitä ollaan sit vissiin rinsessamaisen hyvännäköisiä?Iltaa, onko täällä taas ihan hiljaista.
Poliitikkoainesta.niinpä...sitähän määkin että mikään isokokonen ole. ja viattomuuteen en sano mitään...paremmin tuntevat vois kommentoida tuohon jotain mutta mitään en myönnä
mää oonki salaperäinenSie et ole tainnut vielä itsestäsi julkaista mitään itestäs palstalla
öitä:wave:Mä menen nukkuu. öitä :kiss:
Ai vitsi, kuulostaa aika samalta ku musta tuntuu!Kovin on kaunis rinsessa juuri nyt. Silmissä raukea katse ja poskilla pieni puna.
harmi vaan ettei kyseinen asia kiinnosta mua pätkän vertaa.Poliitikkoainesta.
Juu niin oon nätti.Ai vitsi, kuulostaa aika samalta ku musta tuntuu!
Paitsi että mää ajattelin pikemminkin että mun katse harittaa ja naama helottaa ku simahin vahingossa tunniksi tähän sohvalle. Vaan Prinsessat on tietty tyylikkäämpiä ku me tavikset :snotty:
Hattaran kuvia pupuu.:kiss:Mä menen nukkuu. öitä :kiss:
Kai edes teet töitä kotoa?Juu niin oon nätti.
Mä nukahdin eilen kesken työpäivän:ashamed:
Iltaa:wave:Nopeasti täällä pyörähdys, iltaa. Taas on ollut niin kiire päivä, että huhhuh...
mä lukitsen sut kohta palatsin tyrmään, ja pistän pakkohuilailemaan.Nopeasti täällä pyörähdys, iltaa. Taas on ollut niin kiire päivä, että huhhuh...
Kai edes teet töitä kotoa?
Auts. Mutta kaippa sitä saa valtakunnassaan torkahtaa missä ja milloin haluaa :xmas:itseasiassa olin palatsin ulkopuolella.