yritikö ruutismaisesti saada mut tarttumaan tuohon kakkoseentänks, taas meinas unehtua kun on kaks keskustelua käynnissä samaan aikaan naamakirjassa
käännän kakkoselle
yritikö ruutismaisesti saada mut tarttumaan tuohon kakkoseentänks, taas meinas unehtua kun on kaks keskustelua käynnissä samaan aikaan naamakirjassa
käännän kakkoselle
Ookkonää ihan varma, että kädet on se sitomista kaipaava ruumiinosa?ja mää saan pelätä sitten että jos joku osa koskettelee mua:O Tässä huushollissa sidotaan sitten kädet ihan varmuudeks...
Näin mää vähän veikkasinkin että siinä käy kun rupeen kuiskii totuuksia...:stick: Pysy kauempana käsirautanainen!
en sunkaan, oon enempi ykköspesän miehiäyritikö ruutismaisesti saada mut tarttumaan tuohon kakkoseen
Ei jezusyritikö ruutismaisesti saada mut tarttumaan tuohon kakkoseen
täytyy katsoa tulet mutta kuikuilen myös tänne.Telkkari tais tyhjentää palstan?
ei sentään, osa osaa multitaskinginTelkkari tais tyhjentää palstan?
arvaan kyllä kenen kanssaMulla on ens viikolla rehvit :heart:
ristus sä oot nopee, onko hyväkin poka?Mulla on ens viikolla rehvit :heart:
Mää en kato telkkaria. Ajattelin alkaa kirjottelemaan yhtä tarinaa puhtaaks ja eteenpäin, mut joku hakkaa tuolla kamarin ovea ja huutaa ÄITIIII AVAAAAA..Telkkari tais tyhjentää palstan?
Tuota sinun pientä ja viatonta imagoa pidät yllä mutta kuitenkin olet kaikkea muuta kuin pieni ja viatonmitä?
Kyl se on, semmonen gentlemanni :heart:ristus sä oot nopee, onko hyväkin poka?
:kieh:meinaatko mun kokoa?Tuota sinun pientä ja viatonta imagoa pidät yllä mutta kuitenkin olet kaikkea muuta kuin pieni ja viaton
En tiedä minkä kokoinen olet, avataresta vain katsoin viitettä:kieh:meinaatko mun kokoa?
Tämä nyt oli vain sellainen aavistus!arieli perskuta tietää nyt enempi mitä me muut
niinpä...sitähän määkin että mikään isokokonen ole. ja viattomuuteen en sano mitään...paremmin tuntevat vois kommentoida tuohon jotain mutta mitään en myönnäEn tiedä minkä kokoinen olet, avataresta vain katsoin viitettä
Noniin! Nyt sitten herätit meissä palstalaisissa kyteneen uteliaisuuden..niinpä...sitähän määkin että mikään isokokonen ole. ja viattomuuteen en sano mitään...paremmin tuntevat vois kommentoida tuohon jotain mutta mitään en myönnä
ai minkä asian suhteen...Noniin! Nyt sitten herätit meissä palstalaisissa kyteneen uteliaisuuden..
pesikö hovineidot selän?Iltaa, onko täällä taas ihan hiljaista.
Saunapuhdas prinsessa saapui paikalle.