Myönnän että ajattelen kaksimielisestiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27764960:kermatikkari.....
Myönnän että ajattelen kaksimielisestiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27764960:kermatikkari.....
Meillä on katottu Sami palomiestä ja nyt äidin ja isin päätöksestä katotaan tää Risto Räppääjä, kun ei olla vielä nähty tätäMeil on lähipäivät katottu vuorotellen Megamindiä, Wall-E:tä ja jotain Hessu Hopo-elokuvaa joka tuli vasta telkasta ja piti nauhottaa.
Kyl mä nyt sen tiesin... se se tarkotuskin oliMyönnän että ajattelen kaksimielisesti
Ei niin hyvää päivää.
Exän kanssa käyty lakimiehen luona riitelemässä penneistä ja tuomio saatu, että olen todella ylivelkaantunut nykyiseen tulotasoon nähden.
Kai nyt muutkin olisi, jos tulot romahtavat 7000e:lla kuukaudessa. Mutta noh, elämän mukavuusaste on noussut, mutta on alettava realisoimaan.
Mitä tuo käytännössä sit tarkoittaa sinun osalta?Ei niin hyvää päivää.
Exän kanssa käyty lakimiehen luona riitelemässä penneistä ja tuomio saatu, että olen todella ylivelkaantunut nykyiseen tulotasoon nähden.
Kai nyt muutkin olisi, jos tulot romahtavat 7000e:lla kuukaudessa. Mutta noh, elämän mukavuusaste on noussut, mutta on alettava realisoimaan.
Sehän se on aina mielessäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27765046:Kyl mä nyt sen tiesin... se se tarkotuskin oli
Siis käytännössä, että mulla on melkein puoli miljoonaa lainaa ja tulot nykyään n. 3000 e ennen kymppitonnin tai yli per kk.Mitä tuo käytännössä sit tarkoittaa sinun osalta?
:hug:
Mikäs muukaan...Sehän se on aina mielessä
:hug:Ei niin hyvää päivää.
Ei se materia, vaan oma ja lasten hyvinvointi :hug: :kiss:Siis käytännössä, että mulla on melkein puoli miljoonaa lainaa ja tulot nykyään n. 3000 e ennen kymppitonnin tai yli per kk.
Mutta hyvinvointi on kasvanut, vaikka tulot romahtaneet.
Mökki ja maatila myytävä, ei kai tässä muu auta. Maksuvapaalla nyt ollaan.
Joo mää.. tartten jotain muuta ajateltavaa...Jaah, päiväkahviaika..muita seuraks?
Mun on varmaan pakko passata tällä kertaa ja mennä laittaa ittensä sen näköseksi, että voi lähteä tuonne ihmisten ilmoilleJaah, päiväkahviaika..muita seuraks?
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27765129:Mun on varmaan pakko passata tällä kertaa ja mennä laittaa ittensä sen näköseksi, että voi lähteä tuonne ihmisten ilmoille
Palaillaan illalla :wave: :kiss:
Minä uskon siihen et kaikki kyllä menee niinkuin niiden kuuluukin,kaikella on jokin tarkoitus.Sitä ei ehkä tajua nyt mutta myöhemmin sen huomaa että näin tän pitikin mennä.Siis käytännössä, että mulla on melkein puoli miljoonaa lainaa ja tulot nykyään n. 3000 e ennen kymppitonnin tai yli per kk.
Mutta hyvinvointi on kasvanut, vaikka tulot romahtaneet.
Mökki ja maatila myytävä, ei kai tässä muu auta. Maksuvapaalla nyt ollaan.
Mää taidan sipata kahvin kun aamukahvistakaan montaa tuntia ole Mikä mieltäsi painaa, haluatko kertoa?Joo mää.. tartten jotain muuta ajateltavaa...
En mä vielä voi kertoa.....Mää taidan sipata kahvin kun aamukahvistakaan montaa tuntia ole Mikä mieltäsi painaa, haluatko kertoa?
:OEn mä vielä voi kertoa.....
No kyllä se täällä sittenkin kohta kahvit keitetään ku kaveri tulee kahville Suostuiskohan se testaamaan mun kanssa joululahjaksi saatua sing staria Kuka tulee laulaan mun kaa???kahvia kahvia kahvia kahvia... lisää kahvia
Mä haluisin!!No kyllä se täällä sittenkin kohta kahvit keitetään ku kaveri tulee kahville Suostuiskohan se testaamaan mun kanssa joululahjaksi saatua sing staria Kuka tulee laulaan mun kaa???