kahvikirahvi
Tuu!!!! Yksin on ihan tylsä laulaaMä haluisin!!
Tuu!!!! Yksin on ihan tylsä laulaaMä haluisin!!
meneppä tiiä, mä olin äsken lasten kans laskettelurinteessä ja oli ihan pakko hyräillä tiernapoikiaTuu!!!! Yksin on ihan tylsä laulaa
Ei mitään sääntöjä.. Tai eiku oliko se niin että nettiseksiä ei saa harrastaa :snotty:onko täällä tiukat säännöt mistä ei saa puhua, tottahan sitä haluaa mukaan kun tää on THE ketju
*tulossa*Tuu!!!! Yksin on ihan tylsä laulaa
on aika tiukat, rankkua tulee helpostionko täällä tiukat säännöt mistä ei saa puhua, tottahan sitä haluaa mukaan kun tää on THE ketju
Heti se alkaa puhuun pervoja!!! Ei saa nieluista puhua täällä!!!!1111yksykshaha, voisko joku kertoo kun multa leikataan nielurisat kun ne on jo vaarallisesti turvonnu, että miten ne sen tekee, näenkö mä sen? ja miten pitkä sairaalassaoloaika tulee? älkää kiusatko, oon jo valmiiksi ihan paniikissa
En osaa auttaa, mut tsemppiä kovasti! :hug:haha, voisko joku kertoo kun multa leikataan nielurisat kun ne on jo vaarallisesti turvonnu, että miten ne sen tekee, näenkö mä sen? ja miten pitkä sairaalassaoloaika tulee? älkää kiusatko, oon jo valmiiksi ihan paniikissa
Teijän naapurit ei mahtais tykätä hyvää jos tulisin laulaa..:snotty: Mut muuten jooNo kyllä se täällä sittenkin kohta kahvit keitetään ku kaveri tulee kahville Suostuiskohan se testaamaan mun kanssa joululahjaksi saatua sing staria Kuka tulee laulaan mun kaa???
Ei ne varmaan munkaan laulusta tykkää Mut ei se mitään, muuttakoon muualle jos ei hyvää musiikkia arvostaTeijän naapurit ei mahtais tykätä hyvää jos tulisin laulaa..:snotty: Mut muuten joo
Joo mää.. tartten jotain muuta ajateltavaa...
mitä? :OMimmost tulosta sä toivot?
Sovit siis tänne kuin nappi silmääntiesin tän etten osaa olla kunnolla.
niimpäSovit siis tänne kuin isä äitin selkään
Eiks oihan paras ketju!
kenen isä ja kenen äiti?niimpä
en uskalla sanoo tohon enää mitään ettei napsahda rankkuakenen isä ja kenen äiti?
en uskalla sanoo tohon enää mitään ettei napsahda rankkua
:hug::hug::hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27765914:Mä tarviin sympatiaa, kaikki on muutenkin ihan päin helkkaria ja kaupan päälle sain oksennustaudin :'( :'( |O :ashamed:
Kiitos. Nyt voin mennä hyvillä mielin sohvalle kitumaan.:hug::hug::hug:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27765914:Mä tarviin sympatiaa, kaikki on muutenkin ihan päin helkkaria ja kaupan päälle sain oksennustaudin :'( :'( |O :ashamed: