The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei niin hyvää päivää.
Exän kanssa käyty lakimiehen luona riitelemässä penneistä ja tuomio saatu, että olen todella ylivelkaantunut nykyiseen tulotasoon nähden.
Kai nyt muutkin olisi, jos tulot romahtavat 7000e:lla kuukaudessa. Mutta noh, elämän mukavuusaste on noussut, mutta on alettava realisoimaan.
 
Ei niin hyvää päivää.
Exän kanssa käyty lakimiehen luona riitelemässä penneistä ja tuomio saatu, että olen todella ylivelkaantunut nykyiseen tulotasoon nähden.
Kai nyt muutkin olisi, jos tulot romahtavat 7000e:lla kuukaudessa. Mutta noh, elämän mukavuusaste on noussut, mutta on alettava realisoimaan.

:hug:

Eiköhän se siitä pikkuhiljaa selkene.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Ei niin hyvää päivää.
Exän kanssa käyty lakimiehen luona riitelemässä penneistä ja tuomio saatu, että olen todella ylivelkaantunut nykyiseen tulotasoon nähden.
Kai nyt muutkin olisi, jos tulot romahtavat 7000e:lla kuukaudessa. Mutta noh, elämän mukavuusaste on noussut, mutta on alettava realisoimaan.
Mitä tuo käytännössä sit tarkoittaa sinun osalta?

:hug:
 
Mitä tuo käytännössä sit tarkoittaa sinun osalta?

:hug:
Siis käytännössä, että mulla on melkein puoli miljoonaa lainaa ja tulot nykyään n. 3000 e ennen kymppitonnin tai yli per kk.
Mutta hyvinvointi on kasvanut, vaikka tulot romahtaneet.
Mökki ja maatila myytävä, ei kai tässä muu auta. Maksuvapaalla nyt ollaan.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
IhanaValo
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Siis käytännössä, että mulla on melkein puoli miljoonaa lainaa ja tulot nykyään n. 3000 e ennen kymppitonnin tai yli per kk.
Mutta hyvinvointi on kasvanut, vaikka tulot romahtaneet.
Mökki ja maatila myytävä, ei kai tässä muu auta. Maksuvapaalla nyt ollaan.
Minä uskon siihen et kaikki kyllä menee niinkuin niiden kuuluukin,kaikella on jokin tarkoitus.Sitä ei ehkä tajua nyt mutta myöhemmin sen huomaa että näin tän pitikin mennä.
:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
IhanaValo
Mie oon ostanu nyt semmosia Nutrilet-patukoita kahvin kaveriks kun on ollu tapana syödä jotain kahvin kans..tommosen patukan ku laittaa neljään osaan niin saa vähän ees makeeta. Liekkö kuivatut luumut miten kaloripommeja? Tietääkö kukaan?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä