The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
otetaanko ruutis silti mukaan,leikitään vaikka että se on tyttö.mä kun jo sen kutsuin syömään lusikalla.
No eiköhän se ruutis mahu mukaan, vaik henkivartijaksi. Tai univertijaksi. Tai ihan miksikä se haluaa ryhtyä. Mut mä meen nyt, koitan päästä tosta ymmärtämättömyystapa-ketjusta äkkiä eroon ennen kun provosoidun ja menetän yöuneni :D

Hy muruset :kiss:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025860:
Myttynen :hug: Tuo on ihan kamalaa :kieh:. Juuri tuolloin iskee maailman suurimmat himot kaikkia ruokia kohtaan :p.
Niinpä. Ja yritin vielä valmistautua eli vedin 20 aikaan aivan jumalattoman annoksen ruokaa ettei varmasti oo nälkä :D Labraan sit aamulla 08 jälkeen niin on ollut sen vaadittavan 12t.

Mää niin säälin itseäni kun joudun yhen illan oleen ilman välipalaa :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025878:
Jostakin se hupi on otettava |O
Näin on noitaseni. Mutta nyt loppuu mun hupi ja toivotan hyvää yötä :hug:

Pitää koittaa lukaista vielä yks artikkeli ennen nukkumaanmenoa. Mää kun teen kaikki koulujutut aina niin hyvissä ajoin :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025892:
Hyvää yötä :kiss:. Mie hoidan koulujuttuja samalla tyylillä :snotty:
HY, onnea teille

mulla on kouluajoista sen verran aikaa että en enää kunnolla muista miten tuli tehtyä mutta haluttais muisteloida että en olis jättäny viimetinkaan
 
HY, onnea teille

mulla on kouluajoista sen verran aikaa että en enää kunnolla muista miten tuli tehtyä mutta haluttais muisteloida että en olis jättäny viimetinkaan
Hyvä tapa olisi todellakin tehdä hommat hyvissä ajoin, mutta onneksi näinkin on selvitty ihan julkaisukelpoisilla arvosanoilla ja kaikki on tullut tehtyä aikataulussa. Osittain kyllä vaikuttaa sekin, että työpäivien päälle on joskus todella vaikea löytää motivaatiota opiskeluun. No, itseppä on päänsä tähän pistänyt :D.
 
Huomenta ! Papereita herätty selvittelemään ja töitä tekemään jo tuossa kuuden maissa. Tulossa töiden kannalta harakiriviikko - jos ensi keskiviikkoon selvitään ilman burnouttia, se on hyvä. Nyt kumminkin koira lenkille ja varsinaiselle työmaalle. Hyvää keskiviikkopäivää kaikille ! =)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä