Huomenna mars kauppaan nainen.Ravitseva iltapala,kylmiä nakkeja...ei oo muutakaan:|
Huomenna mars kauppaan nainen.Ravitseva iltapala,kylmiä nakkeja...ei oo muutakaan:|
Joo,pakkohan se kai on kun kaapissa on muutama nakki ja kurkku ja sit salaatilehtiä.leipäkin on loppu söin päivällä viimeset.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025527:Huomenna mars kauppaan nainen.
Höh... ei saa päästää varastoja liian vähiin. Silloin kaikki alkaa himottamaan kahta kauheammin.Joo,pakkohan se kai on kun kaapissa on muutama nakki ja kurkku ja sit salaatilehtiä.leipäkin on loppu söin päivällä viimeset.
Mitäs kivaa on tiedossaWuppiduu! huomenna on keskiviikko!
Huomisen ylihuominen on perjantai? Vai olisko jotain muuta...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025559:Mitäs kivaa on tiedossa
Pelote???Pari noita-akkaa on aina hyvä pelote
Shiiit, pitkä koulupäivä. On muuten alkanu kismittämään yks luokkatoveri, kevään ja syksyn on ollu niin mukava likka mutta nyt siitä on kuoriutunu vähän semmonen.. No, välillä vähän vähemmän mukava.Wuppiduu! huomenna on keskiviikko!
Luulen, että tässä tapauksessa jotain muuta . Onneksi sie pelastat mun perjantain tentin niin sit päästään viikonloppuun ja voin *hik* alkaa rauhassa numeroita pyörittämäänHuomisen ylihuominen on perjantai? Vai olisko jotain muuta...
Hihii,salaisia juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025559:Mitäs kivaa on tiedossa
eli rehvit :flower:Hihii,salaisia juttuja.
supata ihan hiljaaHihii,salaisia juttuja.
Erikoinen on maku mut jokaisellahan on omansaPelote???
Märkä päiväuni pikemminkin.
Eeen...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025612:supata ihan hiljaa
Ei me kerrota kellekään!Hihii,salaisia juttuja.
Ei me kerrota kellekään!
Miten sie selviät hengissä noilla unilla : /Just nyt kutsun NukkuMasan kylään. Mukanaan öljytankkerillinen unihiekkaa.
Jos ei tule, niin lyön itteäni pesäpallomailalla päähän, mutta tavalla tai toisella tajun on mentävä kankaalle. Kolme vuorokautta unta putkeen olis nyt hyvältä vaikuttava idea.
Koska palstalla on noitanaisia, niin laitan yöradiostani hiljaisella looppina soimaan tämän. Hyvää yötä.
mulla on pikkusen nälkä niin siksipä lusikointi passais hyvinTarviis itekkin lähtee masan kans treffeille mutta mahtaako se nyt ehtiä tänne jos se on asiamiehen luo menossa...
Lusikkaan ketään? vai meenkö yssin?
kömpii sitten viereen syömään. taidan tästä pikkuhiljaa mennä jo edeltäpäin. Hyvää yötä kaikille:kiss:mulla on pikkusen nälkä niin siksipä lusikointi passais hyvin
Tyttöjen ilta, yö?Tarviis itekkin lähtee masan kans treffeille mutta mahtaako se nyt ehtiä tänne jos se on asiamiehen luo menossa...
Lusikkaan ketään? vai meenkö yssin?