:O sie näytätkin jotenkin erillaiselta. Silleen niinku hotiltaVai naisia taivaalta. Mä tulen helvetistä. :vampire:
:O sie näytätkin jotenkin erillaiselta. Silleen niinku hotiltaVai naisia taivaalta. Mä tulen helvetistä. :vampire:
Ei enää. Odottelen vaan isoisän roolia.kädet alle vaan nyt sitten äkkiä niin putoo siihen se jonka kanssa voi tehdä
Sait ylipuhutuksi. Eiku menoksi ja äkkiä.Vähän on raikasta meikäläisen makuun, mutta parempi kun ilman. Mennäänkö röökille?
Hmm, pääsetkö väliinputoajaksi nyt?sä nyt olet ihan heittämällä mutta entäs minä:O
Tuossa joku viikko takaperin täytin 22.Kuis teini sit lainkaan olet?
Kävin, hyvvää teki.Sait ylipuhutuksi. Eiku menoksi ja äkkiä.
Onks se sit numeroloitsujen tentti vai mitä?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025240:
Hahaa kolleegani... saat tulla avuksi loitsukirjan tenttiin
:snotty: Niih... saat tulla apuun.Onks se sit numeroloitsujen tentti vai mitä?
Tuossa joku viikko takaperin täytin 22.
No mikä jotteiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025329::snotty: Niih... saat tulla apuun.
saanko mäkin tulla, tiedän yhtä ja toista numeroistaNo mikä jottei
Tiesin, että voin luottaa :kiss:No mikä jottei
Kyllä. Kaikki apu on nyt tarpeen. Ja jos luvut sujuu niin joku saisi vielä vääntää loppuun tuon sen kaikista v-mäisimmän ja isoimmain työn. Joku pöljä noita meni kehittelemään itselleen aiheen missä lasketaan lukuja ja kustannuksia :kieh:saanko mäkin tulla, tiedän yhtä ja toista numeroista
loitsuista en tosin vähääkään
ihan beibi olet:kiss:Tuossa joku viikko takaperin täytin 22.
Mä osaan kaikki kymmenen ulkoa.saanko mäkin tulla, tiedän yhtä ja toista numeroista
loitsuista en tosin vähääkään
Apua :O 22 voisi olla melkein oma lapsi jos teininä olisi alkanut lapsen teko touhuun. Oon siis auttamattomasti ikäloppu :snotty: :kieh:ihan beibi olet:kiss:
mää vanhenen taas kohtapuolin,en paljasta milloinHmm, pääsetkö väliinputoajaksi nyt?
Tarkoittaako toi, että nyt on kipossa herkullinen salaatti syöjää vailla???Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025276:Mie iskin kippoon porkkanaraastetta, raakaa kukkakaalia, kurkkua, tomaattia, kevätsipulia, suolakurkkua, fetajuustoa töistä tullessa . Sit nukahdin sohvalle :snotty:
:ashamed: Mie söin sen kaiken.Tarkoittaako toi, että nyt on kipossa herkullinen salaatti syöjää vailla???
oisit jättänyt porkkanan ja fetan mulleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025402::ashamed: Mie söin sen kaiken.