1 karvaton ja 2 karvallistaMää oon haaveillu isosta pesueesta, jotenki tuntuu oudolta kun on vaan yks. Vaikka eihän pp.ssä mitään vikaa oo, mut vähän jänskättää jääkö lapsiluku yhteen :|*Montako sulla on?
1 karvaton ja 2 karvallistaMää oon haaveillu isosta pesueesta, jotenki tuntuu oudolta kun on vaan yks. Vaikka eihän pp.ssä mitään vikaa oo, mut vähän jänskättää jääkö lapsiluku yhteen :|*Montako sulla on?
Ollaan samixii :heart:1 karvaton ja 2 karvallista
ei ole...kauppaan sitten kai huomenna mentävä.Nyt ei todellakaan saisi tulla mitään flunssaa.heti kun ilmat kylmeni ja tuli kosteutta niin minä oireilen.Sitä hunajaa rakkaani.
Epäilemättä. Muussa tapauksessa miehesi voisi yllättyä.... viimeksi kun tarkistin niin olin nainen...
Ikä on ongelma jonka aika hoitaa. Mut valitettavasti aina huonompaan suuntaan.Tulipa kakara olo.
Ei se ongelma oo, mutta aina välillä täällä pyöriessä tulee semmonen olo että oonkohan oikeessa paikassa ku oon puolta nuorempi kun kaikki täällä.Ikä on ongelma jonka aika hoitaa. Mut valitettavasti aina huonompaan suuntaan.
Hiljaa siellä etkä paina.Kauhee himo syödä. Painan kohta sata kiloa.
Menen ruiskuun vasta aamulla. En just nyt kaipaa pirteää oloa, vaan kaipaan NukkuMasan pikaista käyntiä. Ja tarpeeksi unihiekkaa. Alkaa olla semmoinen olo, että kolme vuorokautta unta putkeen olis hyvä idea.Kävin töröttämässä kuuman suihkun alla,autto ainakin hetkeksi,nokka aukesi ja tuli pirteempi olo.
No juu, olisihan se reilun 11 vuoden jälkeen aika ylläriEpäilemättä. Muussa tapauksessa miehesi voisi yllättyä.
Mä voin polttaa noi röökit!Iltaa taas ! Tänään tehty rästihommia ja kaverilla pyörähdetty. Vielä tuommoinen kasa pitäisi huomiseksi selvittää. Vapaaehtoisia? Anyone?!
Paitsi et mä en halua/huoli enempääOllaan samixii :heart:
Äläs hupsuttele.Ei se ongelma oo, mutta aina välillä täällä pyöriessä tulee semmonen olo että oonkohan oikeessa paikassa ku oon puolta nuorempi kun kaikki täällä.
No sitä ei lasketa, älä nyt pilaa tätä samisjuttua kun kerrankin voin sanoa silleen :stick:Paitsi et mä en halua/huoli enempää
Vois noita olla pari lisääkin siit nuoremmasta päästä, mut kun liitto meni karille, niin en mä yksin osaa noit tehdä.asiamiehellä on näemmä samanikäiset noi 2 isointa kuin mullakin
2 pienempää mulla on sitten reilusti pienempiä
sä nyt olet ihan heittämällä mutta entäs minä:OEi se ongelma oo, mutta aina välillä täällä pyöriessä tulee semmonen olo että oonkohan oikeessa paikassa ku oon puolta nuorempi kun kaikki täällä.
kädet alle vaan nyt sitten äkkiä niin putoo siihen se jonka kanssa voi tehdäVois noita olla pari lisääkin siit nuoremmasta päästä, mut kun liitto meni karille, niin en mä yksin osaa noit tehdä.
Niin no. Toisaalta, jos mies ottaa noitanaisen puolisokseen, niin saapi varautua toistuviin yllätyksiin.No juu, olisihan se reilun 11 vuoden jälkeen aika ylläri
Mä teen omani ja jokusen muunkin kirjanpidot, tilinpäätökset, veroilmot yms. Lasken oman porukan palkat.
Tosin mulla on myös koulutusta ko. hommaan :xmas:
Kuis teini sit lainkaan olet?Ei se ongelma oo, mutta aina välillä täällä pyöriessä tulee semmonen olo että oonkohan oikeessa paikassa ku oon puolta nuorempi kun kaikki täällä.
No sitä ei lasketa, älä nyt pilaa tätä samisjuttua kun kerrankin voin sanoa silleen :stick:
Noi on Mallun White Minttiä, hätäpäissäni jouduin ottamaan tuota, kun tulin kotiin, huomasin että mullahan on aski tyhjä. En jaksanut itse enää lähteä, vaan pistin tuon nykyisen vaimokkeeni asialle, joka oli meille tulossa - painotin kyllä, että punainen Belmont, mutta toikin sitten kaksi kappaletta sitä mitä itse polttaa ja tuli White Minttiä.Mä voin polttaa noi röökit!