The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jahans, sussu laittoi viestiä, että Pohjois-Karjalassa satelee jo lunta. Ja Seatissa kesärenkaat...
Jos sä olisit kertonu, että Seatissa on talvikumit, niin se ois ollu uutinen, tuohan nyt oli sanomattakin selvää, että sulla on kesäkumit alla. Tosin täällä ainakin oli vasta eka yöpakkanen, etten mäkään oo uhrannu ajatusta talvikumeille vielä..
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Ekat liukkaat pitääkin vetää kesäkumeilla.
Ei nyt varmaan pidä, mutta monesti se siihen menee.
Tuli muuten mieleen 2000-luvun alusta polttaritarina, kun ensilumet olivat juuri tulleet. Yksi hyvä kaveri meni naimisiin 2003 lokakuussa ja häät pidettiin Tampereella, samoin kuin polttarit EDELLISENÄ iltana piti pitää baareissa hillitysti, no minä olin ihan hillitysti, mutta kaverin ja mun kaveri ja bestmani veti ihan överiksi ja kuinkas ollakaan, eihän sitä enää aamulla löytynyt ja kun vihdoin saatiin se kiinni, se oli päätynyt Seinäjoelle jonkun muijan kanssa. Minuthan sitten laitettiin tietenkin hakemaan tätä sankaria Seinäjoelta ja ensilumi oli satanut maahan ja mulla ne SAATANAN kesärenkaat... Soitin isälle, että lähtee ajamaan mua vastaan ja otan sen auton, etten lähde sompailemaan Seinäjoelle asti kesärenkailla ja kauheella kiireellä, vaihdoin auton ja ei kun menoksi. Menomatkan poltin tupakkaa ketjussa ja kiroilin, paluumatkan karjuin ja poltin tupakkaa.
Muutaman kerran taisi mennä keltaisia päin ja 15 min ennen kirkkoon lähtöä ehdittiin hotellille ja ei kun juosten vaihtamaan vaatteita ja taas auto kolmella pyörällä juhlapaikalle.

Tästä on sen 10 vuotta... mitä tästä opimme; polttareita EI vietetä edellisenä iltana !
 
Toisaalta viime hetken paniikki on paras motivaattori.

Ja asiat saattavat vuosien varrella muuttua. Esim. masennus on tautina semmoinen, että se tehokkaasti tappaa kaikenlaisen hyvissä ajoin tekemisen.
Nuo voin allekirjoittaa molemmat :D

Mutta nyt on joku swingi päällä ja oon edistynyt tänään kirjotelmassa aika hyvin. Ja eihän se deadline onneksi oo ku maanantaina :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä