Väsy. Tämmöinen.Pöö. Mikä meininki?
:O siun silmät seisoo päässäLisäksi näytän tältä:
Juu. Ja järki kanssa. Jokseenkin tyhjentävä luettelo tällä hetkellä seisovista asioista.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29028903::O siun silmät seisoo päässä
Kiitos informaatiostaJuu. Ja järki kanssa. Jokseenkin tyhjentävä luettelo tällä hetkellä seisovista asioista.
:ONukkumasaa tunti turpaan ilman tupakkitaukoja. Se on unohtanu pp.n jo toisena iltana peräkkäi ja lähettäny jonkun perseestä revityn demonin riivaamaan mun jälkeläistä :kieh:
Pitäis. Ehdottomasti.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29028979:Pitäisikö tehdä lämppäreitä ruisleivästä ja tonnikalasta
No, pakkohan se sit on |OPitäis. Ehdottomasti.
Kyllä todellakin, ja viskaa pari tännekin jookos kookos?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29028979:Pitäisikö tehdä lämppäreitä ruisleivästä ja tonnikalasta
No Masa oli eilen täällä. Olen vissiin hankala tapaus, kun kuulin, että soitti kännykällä, että täällä menee pitempään, joten lähetti sinne sitten vissiin jonkun oppisopimuksella olevan toistaitoisen harjoittelijan.Nukkumasaa tunti turpaan ilman tupakkitaukoja. Se on unohtanu pp.n jo toisena iltana peräkkäi ja lähettäny jonkun perseestä revityn demonin riivaamaan mun jälkeläistä :kieh:
Tehdään koko pellillinen niin riittää kaikille .Kyllä todellakin, ja viskaa pari tännekin jookos kookos?
et mittään muuta kallaa hoksis?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29028979:Pitäisikö tehdä lämppäreitä ruisleivästä ja tonnikalasta
Kun ei ole nyt muuta : /et mittään muuta kallaa hoksis?
no sillonhan ne on liikut melko vähissäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29029057:Kun ei ole nyt muuta : /
on ne p*rkeleet eteviä kiikkumaanJaahas, Niilo osaa käyttää keittiön laatikoiden vetimiä tikapuina. Syöttötuolin kautta pääsee myös näppärästi apupöydälle..
Mistähän se on tollasen nokkeluuden periny? Ei multa ainakaan.
Ja kohta Nyyrikki perässäJaahas, Niilo osaa käyttää keittiön laatikoiden vetimiä tikapuina. Syöttötuolin kautta pääsee myös näppärästi apupöydälle..
Mistähän se on tollasen nokkeluuden periny? Ei multa ainakaan.
Tonnikalahan on tohon hommaan oikein kätsy, kun se kasvaa mausteiden kanssa siinä purkissa. Ihan kuin anjovis, mutta minun mielestäni anjovis ei oikein sovi lämpimiin smörgareihin.et mittään muuta kallaa hoksis?
Nyt jo? Joulukuuhunhan on vielä aikaa ja luntakin vasta itäsuomessa(?)Nyt on Seatissa nastarenkaat !