Sussu ajelee paljon joka puolella, enkä halua häntä menettää, niin olin kiltti miesystävä ja vaihdoin hälle renkaat.
Sussu ajelee paljon joka puolella, enkä halua häntä menettää, niin olin kiltti miesystävä ja vaihdoin hälle renkaat.
En näe tota kännykälläAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29029458:
Fazerin sinistä kiitosMulla ei ole bensaa kun ehkä sen verran, notta 30 km pääsen eteenpäin... Mutta, jos kippaan ruohonleikkurin bensat ja tuon. Mitäs laatua sais olla?
Oh, i', coming!rautu on lohen sukuinen kala mutta paljon parempi kuin lohi tai sateenkaarirautu=kirjolohi
muistuttaa pitkälti taimenta
Ota positiivisena . Minä ainakin tykkäisin jos minulle vaihdettaisiin talvirenkaat ja varsinkin jos perusteena on, että minua ei haluttaisi menettää. Nyt vaihdat vielä itsellesi myös, koska sinuakaan ei varmasti haluta menettää.En näe tota kännykällä
Muoks: ei kun näenpäs. En tiedä, onko tulkittavissa positiivisesti vaiko vittuiluksi. Otan positiivisenä.
siis olisin ottanut kannusta, missä pidetään ruohonleikkurin bensoja, en sentäs tankista.Fazerin sinistä kiitos
Mut on meillä pirkanmaasta huolimatta sen verran välimatkaa että ei sun oo pakko tyhjätä ruohonleikkuria. Siinä tuskin on niin iso tankki et pääsisit vielä kotiakin?
En mä vielä, mä ajan pääasiassa kaupunkiajoa, niin menee vaan nastat pilalle, jos nyt vaihdan. Sitten kun ensilumi tulee, niin viimeistään. Lähtee loputkin nastat kävelemään, jos nyt vaihdan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29029480:Ota positiivisena . Minä ainakin tykkäisin jos minulle vaihdettaisiin talvirenkaat ja varsinkin jos perusteena on, että minua ei haluttaisi menettää. Nyt vaihdat vielä itsellesi myös, koska sinuakaan ei varmasti haluta menettää.
taikauskoa, valtaosa talvesta ajetaan paljaita raiteita ja jos on hyvät renkaat niin nastat pysyy kyllä paikoillaanEn mä vielä, mä ajan pääasiassa kaupunkiajoa, niin menee vaan nastat pilalle, jos nyt vaihdan. Sitten kun ensilumi tulee, niin viimeistään. Lähtee loputkin nastat kävelemään, jos nyt vaihdan.
Saanko miekin tullaOh, i', coming!
"Jos on hyvät renkaat" - niinpä, siinä on se ongelman ydin. Voipi jopa olla, että joudun ostamaan uudet.taikauskoa, valtaosa talvesta ajetaan paljaita raiteita ja jos on hyvät renkaat niin nastat pysyy kyllä paikoillaan
Haha, no hyvä kun selvensit Meikäläinen ei oo näillä(kään) kellonlyömillä ihan parhaimmillaan. Mutta näillä keleillä ei kai enää kauheesti nurmikkoa ajellakaan, niin sama kai se olis sekin tankki tyhjätäsiis olisin ottanut kannusta, missä pidetään ruohonleikkurin bensoja, en sentäs tankista.
Joo, Pirkanmaasta huolimatta mulla loppuis bensa ihan varmasti jossain kohtaa. Tosin olishan se elämys - 2011 keväällä viimeksi loppui bensa.
jo vain, mulla on valmiiksi savustettuna 3 rautufilettäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29029499:Saanko miekin tulla
Mutta minäpä oon lopetuksen vuoksi kasvattanut ruokahalua (ja lihonnut) niin empä tuota tiedä miten noista kolmesta riittää muillejo vain, mulla on valmiiksi savustettuna 3 rautufilettä
37 vuotta pyörähti huhtikuussa mittariin, mä en enää bensarahaa pyydä!Olisin mä voinu bensarahaakin kyl antaa, mut taitaa olla liian myöhä. Ja mulla on kauppaan 200m, enköhän sinne huomennakin ehi kun lapsonen on hereillä.
Mullapa pyörähti viime kuussa 22 ja minä tarjoan bensarahaa.37 vuotta pyörähti huhtikuussa mittariin, mä en enää bensarahaa pyydä!
Tulossa ollaanjo vain, mulla on valmiiksi savustettuna 3 rautufilettä
Joo, mutta meillä on vielä sen verran ikäeroa, että eri näkemys. Voisin olla sun isäsi.Mullapa pyörähti viime kuussa 22 ja minä tarjoan bensarahaa.
Hyvää yötä :kiss:Nyt täytyy mennä nukkumaan, kiireinen työpäivä taas huomenna ja aamulla vielä ennen lähtöä töihin paperworkkia.
Hyvät yöt kaikille ! :kiss:
Verenimijä:vampire:
:kieh: Äläpäs yritä. Savustettu kala on mun herkkuaMutta minäpä oon lopetuksen vuoksi kasvattanut ruokahalua (ja lihonnut) niin empä tuota tiedä miten noista kolmesta riittää muille
Kylmä on muuten hyvä tekosyy kömpiä takaisin peiton alle :ashamed:.Meikäläinen taitaa painua sänkyyn, jospa sitä sais pidettyä sellasen rytmin ettei tarttis olla zombi eikä nukkua pommiin.
Keksin muuten eilen keinon miten vältän torkuttamisen ja pommiin nukkumisen. Laitan kännykän yöks olkkarin pöydän alle, niin on aamulla pakko kömpiä sängystä pois että saa sen suljettua. Sit kun oot jo noussu, niin ei oo niin helppo jäähä vain nukkumaan. Ei voi oikein edes keksiä tekosyitä kivuta takasin sänkyyn.