The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
En näe tota kännykällä :(

Muoks: ei kun näenpäs. En tiedä, onko tulkittavissa positiivisesti vaiko vittuiluksi. :D Otan positiivisenä.
Ota positiivisena :D. Minä ainakin tykkäisin jos minulle vaihdettaisiin talvirenkaat ja varsinkin jos perusteena on, että minua ei haluttaisi menettää. Nyt vaihdat vielä itsellesi myös, koska sinuakaan ei varmasti haluta menettää.
 
Fazerin sinistä kiitos :p
Mut on meillä pirkanmaasta huolimatta sen verran välimatkaa että ei sun oo pakko tyhjätä ruohonleikkuria. Siinä tuskin on niin iso tankki et pääsisit vielä kotiakin?
:LOL: siis olisin ottanut kannusta, missä pidetään ruohonleikkurin bensoja, en sentäs tankista.
Joo, Pirkanmaasta huolimatta mulla loppuis bensa ihan varmasti jossain kohtaa. Tosin olishan se elämys - 2011 keväällä viimeksi loppui bensa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29029480:
Ota positiivisena :D. Minä ainakin tykkäisin jos minulle vaihdettaisiin talvirenkaat ja varsinkin jos perusteena on, että minua ei haluttaisi menettää. Nyt vaihdat vielä itsellesi myös, koska sinuakaan ei varmasti haluta menettää.
En mä vielä, mä ajan pääasiassa kaupunkiajoa, niin menee vaan nastat pilalle, jos nyt vaihdan. Sitten kun ensilumi tulee, niin viimeistään. Lähtee loputkin nastat kävelemään, jos nyt vaihdan. :D
 
kahvikirahvi
:LOL: siis olisin ottanut kannusta, missä pidetään ruohonleikkurin bensoja, en sentäs tankista.
Joo, Pirkanmaasta huolimatta mulla loppuis bensa ihan varmasti jossain kohtaa. Tosin olishan se elämys - 2011 keväällä viimeksi loppui bensa. :D
Haha, no hyvä kun selvensit :D Meikäläinen ei oo näillä(kään) kellonlyömillä ihan parhaimmillaan. Mutta näillä keleillä ei kai enää kauheesti nurmikkoa ajellakaan, niin sama kai se olis sekin tankki tyhjätä :D

Olisin mä voinu bensarahaakin kyl antaa, mut taitaa olla liian myöhä. Ja mulla on kauppaan 200m, enköhän sinne huomennakin ehi kun lapsonen on hereillä.
 
kahvikirahvi
Meikäläinen taitaa painua sänkyyn, jospa sitä sais pidettyä sellasen rytmin ettei tarttis olla zombi eikä nukkua pommiin.

Keksin muuten eilen keinon miten vältän torkuttamisen ja pommiin nukkumisen. Laitan kännykän yöks olkkarin pöydän alle, niin on aamulla pakko kömpiä sängystä pois että saa sen suljettua. Sit kun oot jo noussu, niin ei oo niin helppo jäähä vain nukkumaan. Ei voi oikein edes keksiä tekosyitä kivuta takasin sänkyyn.
 
Meikäläinen taitaa painua sänkyyn, jospa sitä sais pidettyä sellasen rytmin ettei tarttis olla zombi eikä nukkua pommiin.

Keksin muuten eilen keinon miten vältän torkuttamisen ja pommiin nukkumisen. Laitan kännykän yöks olkkarin pöydän alle, niin on aamulla pakko kömpiä sängystä pois että saa sen suljettua. Sit kun oot jo noussu, niin ei oo niin helppo jäähä vain nukkumaan. Ei voi oikein edes keksiä tekosyitä kivuta takasin sänkyyn.
Kylmä on muuten hyvä tekosyy kömpiä takaisin peiton alle :ashamed:.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä