otetaanko ruutis silti mukaan,leikitään vaikka että se on tyttö.mä kun jo sen kutsuin syömään lusikalla.Tyttöjen ilta, yö?
otetaanko ruutis silti mukaan,leikitään vaikka että se on tyttö.mä kun jo sen kutsuin syömään lusikalla.Tyttöjen ilta, yö?
En saa nyt tätä Tapatalkilla auki, mysteeriksi jää.paanpa mieki yhen iltapiisin
[video=youtube;kCdjvTTnzDU]https://www.youtube.com/watch?v=kCdjvTTnzDU&list=TLvUDdCVilFds[/video]
No eiköhän se ruutis mahu mukaan, vaik henkivartijaksi. Tai univertijaksi. Tai ihan miksikä se haluaa ryhtyä. Mut mä meen nyt, koitan päästä tosta ymmärtämättömyystapa-ketjusta äkkiä eroon ennen kun provosoidun ja menetän yöuneniotetaanko ruutis silti mukaan,leikitään vaikka että se on tyttö.mä kun jo sen kutsuin syömään lusikalla.
HY :kiss: Ja ole reipas koulussa. Miekin yritän :kieh:No eiköhän se ruutis mahu mukaan, vaik henkivartijaksi. Tai univertijaksi. Tai ihan miksikä se haluaa ryhtyä. Mut mä meen nyt, koitan päästä tosta ymmärtämättömyystapa-ketjusta äkkiä eroon ennen kun provosoidun ja menetän yöuneni
Hy muruset :kiss:
Höpsö . Mies on aina mies.meikä alkaa olla sen verta vanha että käyn tarvittaessa tytöstäkin
Myttynen :hug: Tuo on ihan kamalaa :kieh:. Juuri tuolloin iskee maailman suurimmat himot kaikkia ruokia kohtaan .Mun tekis niin mieli syödä jotain. Nälkähän mulla ei siis ees oo mutta pitää olla syömättä ku aamulla otetaan verikokeita. Ni heti hirvee ruoanhimo iskee |O
Niinpä. Ja yritin vielä valmistautua eli vedin 20 aikaan aivan jumalattoman annoksen ruokaa ettei varmasti oo nälkä Labraan sit aamulla 08 jälkeen niin on ollut sen vaadittavan 12t.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025860:Myttynen :hug: Tuo on ihan kamalaa :kieh:. Juuri tuolloin iskee maailman suurimmat himot kaikkia ruokia kohtaan .
:hug:Niinpä. Ja yritin vielä valmistautua eli vedin 20 aikaan aivan jumalattoman annoksen ruokaa ettei varmasti oo nälkä Labraan sit aamulla 08 jälkeen niin on ollut sen vaadittavan 12t.
Mää niin säälin itseäni kun joudun yhen illan oleen ilman välipalaa :'(
Tunnen tuskasi :kiss:Niinpä. Ja yritin vielä valmistautua eli vedin 20 aikaan aivan jumalattoman annoksen ruokaa ettei varmasti oo nälkä Labraan sit aamulla 08 jälkeen niin on ollut sen vaadittavan 12t.
Mää niin säälin itseäni kun joudun yhen illan oleen ilman välipalaa :'(
Tänk juu daaling :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025873:Tunnen tuskasi :kiss:
Jostakin se hupi on otettava |OTänk juu daaling :heart:
Mässäilen surkeudellani kun en muulla voi
Näin on noitaseni. Mutta nyt loppuu mun hupi ja toivotan hyvää yötä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025878:Jostakin se hupi on otettava |O
Hyvää yötä :kiss:. Mie hoidan koulujuttuja samalla tyylillä :snotty:Näin on noitaseni. Mutta nyt loppuu mun hupi ja toivotan hyvää yötä :hug:
Pitää koittaa lukaista vielä yks artikkeli ennen nukkumaanmenoa. Mää kun teen kaikki koulujutut aina niin hyvissä ajoin :snotty:
HY, onnea teilleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025892:Hyvää yötä :kiss:. Mie hoidan koulujuttuja samalla tyylillä :snotty:
Hyvä tapa olisi todellakin tehdä hommat hyvissä ajoin, mutta onneksi näinkin on selvitty ihan julkaisukelpoisilla arvosanoilla ja kaikki on tullut tehtyä aikataulussa. Osittain kyllä vaikuttaa sekin, että työpäivien päälle on joskus todella vaikea löytää motivaatiota opiskeluun. No, itseppä on päänsä tähän pistänyt .HY, onnea teille
mulla on kouluajoista sen verran aikaa että en enää kunnolla muista miten tuli tehtyä mutta haluttais muisteloida että en olis jättäny viimetinkaan
Mä jätin kouluaikana aina kaiken viime tinkaan ja sitä vikaa on vähän vieläkin...mutta haluttais muisteloida että en olis jättäny viimetinkaan
mullakin on säilynyt toi että yritän tehdä hyvissä ajoinMä jätin kouluaikana aina kaiken viime tinkaan ja sitä vikaa on vähän vieläkin...