ai äm hier:wave:Veer is evribadi? Huhuu?
ai äm hier:wave:Veer is evribadi? Huhuu?
Mii tuu. Aina välillä kipaisen tossa savustamossa.ai äm hier:wave:
Kivaa cheekin keikkaa! Ois voinu itekkin mut riittää kun kesäl näin kun ei siitä vielä niin pitkä aika ole.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29010332:Täällähän minä, täällähän minä.... Yks siideri on kohta juotu, sitte sänkyyn päin, aamusti laukun pakkaus ja Tsadiin, jäähalliin Cheekin keikalle :heart:
Kohta Mythago sanoo tuohon jotain, joka liittyy herkkujen kulkemiseen edestakaisin pitkin ruokatorvea. :kieh: Asia liittyy myös lattian luuttuamiseen....
No, söin melkein levyn suklaata
Kiitos Me ollaan niin ootettu tätä. Maaliskuussa liput ostettu. Mun oli tarkotus kesällä käydä festarikeikalla, mutten kerennyt ja onhan jäähalli aina ihan oma lukunsa kuitenkin..Kivaa cheekin keikkaa! Ois voinu itekkin mut riittää kun kesäl näin kun ei siitä vielä niin pitkä aika ole.
Onneksi mä en oo kovin herkkä semmosille jutuilleKohta Mythago sanoo tuohon jotain, joka liittyy herkkujen kulkemiseen edestakaisin pitkin ruokatorvea. :kieh: Asia liittyy myös lattian luuttuamiseen.
Kuin iso asunnon pitää olla, että pääsee pois ruokapöydän välittömästä läheisyydestä? Täs ei meikäläinen kovin montaa askelta voi ottaa.:ashamed:Onneksi mä en oo kovin herkkä semmosille jutuille
Mutta jos mun ruokahalun tahtoo viedä, niin ruokapöydässä tai sen välittömässä läheisyydessä niistäminen on takuuvarma keino. Yök.
No mielellään ei samassa huoneessa, jos huonekoko on 10-20 neliön välillä. Kestän sen siis kyllä oksentamatta, mutta se on inhottavaa.Kuin iso asunnon pitää olla, että pääsee pois ruokapöydän välittömästä läheisyydestä? Täs ei meikäläinen kovin montaa askelta voi ottaa.:ashamed:
Kyöpelin on sitten NukkuMasa päässyt yllättämään kesken perjantaisten opintojen?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29010609:
Ootko saanu selville niitä possuhommia?
Näyttääkö tuossa kuvassa pännivän joku?Mikäs Tepaa pännii?
Kyöpeli ei nyt edes jaksa ajatella tänään opintoja. Töttöröö muutenkin ja masu aivan liian täynnä pizzaaKyöpelin on sitten NukkuMasa päässyt yllättämään kesken perjantaisten opintojen?
Hyvää yötä sinulle ja karvapalleille :heart:Meikäläisenkin on vissiin pakko luovuttaa ja lähteä nukkumaan. Huomenna sitten siivoushommia luvassa ja sitten mummuloimaan.
HY kaikille :wave:
Kuvatekstin ja iloisen piiputtelijan suhteen on hienoinen ristiriita.Näyttääkö tuossa kuvassa pännivän joku?
Yöt. Ja hyvää mummulointia.Meikäläisenkin on vissiin pakko luovuttaa ja lähteä nukkumaan. Huomenna sitten siivoushommia luvassa ja sitten mummuloimaan.
HY kaikille :wave: