Ei ollenkaan huono ajatus .Olen ajatellut että jospa hankkis koiran. Ei tarttis olla ihan kokonaan yksi.
Ja kuka tietää, mitä lenkkitykset tuovat tullessaan ...
Ei ollenkaan huono ajatus .Olen ajatellut että jospa hankkis koiran. Ei tarttis olla ihan kokonaan yksi.
MIkä ketju?Paisuukohan tuo ketju tuolla isolla puolella?
Nää, mä olen alkanut totutella siihen ajatukseen että elän aina yksin.Ei ollenkaan huono ajatus .
Ja kuka tietää, mitä lenkkitykset tuovat tullessaan ...
Mä en suostu heittää vielä kirvestä kaivoon vaikka aina niin ruusuista olekkaan.Nää, mä olen alkanut totutella siihen ajatukseen että elän aina yksin.
:hug: - höpsistöppönen, murunen. Aina on toivoa, aina :kiss:Nää, mä olen alkanut totutella siihen ajatukseen että elän aina yksin.
Jauheliha ja tonnikala sopivat yhteen. Mut ei broisku ja tonnikala. Ainakaan mun mielestä.eiks jauheliha ja tonnikalaa voi laittaa yhteen? ja sopiiko muka tonnikala ja broileri yhteen?
Sinänsä se ja sama, koska pitsan alkuperäinen ideahan on se, et tehdään pohja, jonka päälle lätkäistään mitä kaapista sattuu löytymään.Noita pohjia on 8 mutta tuskin mä kaikkia teeen tai edes täytteet riittäis kaikkiin. en vaan tiedä mitkä sopis keskenään yhteen.
Kuka mikä häh??Paisuukohan tuo ketju tuolla isolla puolella?
näin mäkin vähän ajattelin,oon kyllä joskus syöny pitsaa missä tonnikalaa ja jauhelihaa...Jauheliha ja tonnikala sopivat yhteen. Mut ei broisku ja tonnikala. Ainakaan mun mielestä.
Sama täällä.näin mäkin vähän ajattelin,oon kyllä joskus syöny pitsaa missä tonnikalaa ja jauhelihaa...
Taidan vaan koittaa lätkiä jotakin johonkin,kai niistä ihan syötäviä tulee.Täytyy myöhemmin tehdä sitten kun on käyty ton "lapsen" kanssa ilta pissillä.Sinänsä se ja sama, koska pitsan alkuperäinen ideahan on se, et tehdään pohja, jonka päälle lätkäistään mitä kaapista sattuu löytymään.
Jostain syystä en kumminkaan hirveesti lämpene liha-kalapitsalle.
Tee ny vaik jauheliha-metukkapitsa, kanapitsa ja kalapitsa ja ripottele ananakset ja tomaatit riittävyytensä mukaan mihin vaan.
Niin siis mikä sulla on hoidossa? Joku koira?Taidan vaan koittaa lätkiä jotakin johonkin,kai niistä ihan syötäviä tulee.Täytyy myöhemmin tehdä sitten kun on käyty ton "lapsen" kanssa ilta pissillä.
haukkunen joo:heart:Niin siis mikä sulla on hoidossa? Joku koira?
samaa mietin...Ootko oikea ruutis?
joo, en vaan jaksa kännyllä kirjaantua kun palstan tapatalk lisenssi on mennyt vanhaksiOotko oikea ruutis?
Mä luulen, että varmaan ihan hyvin kuitenkin. Voihan se ens alkuun olla aikamoinen muutos ja shokkikin, mutta olettaisin että siihen sopeutuisi nopeammin kuin esim. sokeuteen. Ja - viittomakieli on aika helppo oppia vrt pistekirjoitus.Tulipa tässä eräs päivä taas mieleen, että mitenhän sitä selviää jos menee kuulo? Vaikka moni selviääkin ja pystyy melkein normaalia elämääkin kai elämään..
Ja sitten sekin, kun miulla molemmat korvat tinnittää niin auttaako joku kuulolaite ees vai voimistaako vain sen tinnityksen?
En älynny kysellä sen tarkemmin kun jo aikaa sitten lääkärissä kävin...
Kriisi se varmasti olisi joka täytyy käsitellä. Miksi korvasi tinnittävät?Tulipa tässä eräs päivä taas mieleen, että mitenhän sitä selviää jos menee kuulo? Vaikka moni selviääkin ja pystyy melkein normaalia elämääkin kai elämään..
Ja sitten sekin, kun miulla molemmat korvat tinnittää niin auttaako joku kuulolaite ees vai voimistaako vain sen tinnityksen?
En älynny kysellä sen tarkemmin kun jo aikaa sitten lääkärissä kävin...