The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Täällä on toinen sidukka menossa, sen jälkeen sänkyyn. Alko kyllä tekeen hirveästi mieli näkkäriä... Tai dippikasviksia. Ja kauppa on just minuutti sit mennyt kiinni :'(

No, söin melkein levyn suklaata :rolleyes:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29010332:
Täällähän minä, täällähän minä.... Yks siideri on kohta juotu, sitte sänkyyn päin, aamusti laukun pakkaus ja Tsadiin, jäähalliin Cheekin keikalle :heart:
Kivaa cheekin keikkaa! Ois voinu itekkin mut riittää kun kesäl näin kun ei siitä vielä niin pitkä aika ole.
 
kahvikirahvi
Koulumatkalla bussissa muuten joku muori tuli istumaan mun viereen. Keskeytin eka kirjan lukemiseni ihan mielelläni ja ajattein että "wau, joku suomalainen uskaltaa puhua tuntemattomalle ihmiselle!"

Mutta sitten kun olin kuullut siivoojatyttärestä, kahta työtä tekevästä tyttärestä jonka saa kiinni vasta 17.30 illalla, siskon kihdistä ja reumasta, 79-vuotiaasta veljestä joka on 180cm pitkä mutta painaa vain 60 kiloa koska on vaimon mukaan huono syömään, tekee vieläkin 8-tuntista työpäivää maansiirtourakoitisjana, kylpee rahassa koska saa samalla eläkettäkin, napatyrästä, kaihileikkauksesta, varjoainekuvauksesta ja vähän siitäkin että miksi liikennelaitos ajaa vielä niitä vanhojakin busseja, niin mietin että ihan hyvä vaan että ei ruukata puhua tuntemattomille. eikä unohdeta lääkäriä, sitä ettei omalääkärille saa aikaa, fysioterapeutti, taksimatka, KELA, sairaanhoitaja, taksi..........
 
Onneksi mä en oo kovin herkkä semmosille jutuille :D
Mutta jos mun ruokahalun tahtoo viedä, niin ruokapöydässä tai sen välittömässä läheisyydessä niistäminen on takuuvarma keino. Yök.
Kuin iso asunnon pitää olla, että pääsee pois ruokapöydän välittömästä läheisyydestä? Täs ei meikäläinen kovin montaa askelta voi ottaa.:ashamed:
 
kahvikirahvi
Kuin iso asunnon pitää olla, että pääsee pois ruokapöydän välittömästä läheisyydestä? Täs ei meikäläinen kovin montaa askelta voi ottaa.:ashamed:
No mielellään ei samassa huoneessa, jos huonekoko on 10-20 neliön välillä. Kestän sen siis kyllä oksentamatta, mutta se on inhottavaa.

Mutta jos asunnossa huoneita on yksi, niin en kehtais vaatia poistumaan vessaan niistämään. Mielummin sulkisin korvani ja katsoisin muualle sen aikaa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä