Höpsö, ne muut oli sekopäitä! Tai mistä minä tiedän HY :hug:Niih.:ashamed: Mä kyl koitin kääntää ketjun amistrollailusta hauskempaan suuntaan, mut himputti kun NukkuMasa ehti jo käydä homofoobikkotrollienkin luona.
Höpsö, ne muut oli sekopäitä! Tai mistä minä tiedän HY :hug:Niih.:ashamed: Mä kyl koitin kääntää ketjun amistrollailusta hauskempaan suuntaan, mut himputti kun NukkuMasa ehti jo käydä homofoobikkotrollienkin luona.
Voisulaa päälle sit kans.Huomenta. Minä aion syödä aamupalaksi pinaattilättyjä
Mää laitan aina pinaattilättyjen päälle nokareen voita ja lämmitän uunissa. Namimaiskis.Voisulaa päälle sit kans.
Mäkään harvemmin aamuisin syön, mutta pinaattilätyt maistuu ainaHuomenta!
Kirahvin aamupala kuulostaa hyvältä
Miul on vaan kahvia vielä, en oikeen osaa heti aamusta syödä mitään..
Pakko sanoa että otan osaa kun joudut tota kuuntelemaanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29011154:Tänään on bileet kaikki sileeks Nyt pakkailee laukkuu ja kohta saa lähtee. Jos sit tänää menis kattelee myös tota Helsingin yö meininkii
Kylähulluja on maa väärällään. Ota mielummin pikkukaupunkilaishullun titteli. Niit ei tietääkseni ole vielä ainuttakaan. :kieh:Huomenta ! Räjähdin ja taisin saada kylähullun maineen...
eksä ja sen nyksä oli keksineet taas jonku ihme virityksen?Huomenta ! Räjähdin ja taisin saada kylähullun maineen...
Luojan kiitos ne on jättäneet mut rauhaan! Ei ole kuulunut enää pitkään aikaan mitään.eksä ja sen nyksä oli keksineet taas jonku ihme virityksen?
Ovat toki, sitä en kiistä, mutta kun siellä se puhe lähti jo sille linjalle, että talo lähtee ensi viikolla pakkohuutokauppaan ja että nykyinen kumppanini elättää minua ja mä vaan päivät täällä makoilen... Ei ole kyllä ihan niin ja nyt sain yhden palkkion eilen ja työeläkevakuutukset maksettua, että ehkei se konkurssikaan sittenkään ihan vielä.no olihan se essonbaarin jengi kuitenkin ihan pikkusen hajulla, muistelen sun ainakin harkinneen konkurssihakemuksen jättämistä?
Eiks me just näin sovittu?Pikkukaupunkilaishullu,...oikaistu. =)
Hei. :wave: Outo kellonaika tavata Kyöpelitär, mutta mukava nähdä päivänvalossakin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29011628:
Tartteis varmaan tehdä jotain naamalle :xmas:Yellow =)
Näin viikonloppuisin saatan yllättää. Ihan kohta kyllä ampaisen tästä luudan selkään ja lennän vaatekaupoille.Hei. :wave: Outo kellonaika tavata Kyöpelitär, mutta mukava nähdä päivänvalossakin.
Ehhehee Sun ihana vihreä hipiä ei vissiin kestä päivänvaloaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29011679:Tartteis varmaan tehdä jotain naamalle :xmas:
Naiset...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29011685:...lennän vaatekaupoille.