The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
[QUOTE="ruutis";29011092]kinkkuvoikkari ja pannullinen kahveeta

tässä torpassa ei muuten voi kattoa suomalaista elokuvaa ellei kersat ole nukkumassa[/QUOTE]

Haarautuvan rakkauden talo on muuten ainoa hyvä kotimainen elokuva.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29011154:
Tänään on bileet kaikki sileeks :D Nyt pakkailee laukkuu ja kohta saa lähtee. Jos sit tänää menis kattelee myös tota Helsingin yö meininkii :)
Pakko sanoa että otan osaa kun joudut tota kuuntelemaan :D

Mut pidä kivaa musiikista huolimatta ;)
 
IhanaValo
Meijän kissa on ihan höhlä..semmoinen pallero ja yrittää mennä piiloon lattialle jääneeseen pahviin, postipaketti kirjakaupasta niin eihän tuossa ole kuin pari pitkulaa pahvinkappaletta ja yks niin innoissaan yrittää "sukeltaa" piiloon :LOL:
 
eksä ja sen nyksä oli keksineet taas jonku ihme virityksen?
Luojan kiitos ne on jättäneet mut rauhaan! Ei ole kuulunut enää pitkään aikaan mitään.
Ei kun kävin tuossa huoltiksella ja kun olin tulossa ovesta ulos, kuulin sen "Essonpaarin" kantajengin puhuvan meikäläisestä paskaa siinä pihapöydässä kahvikuppien äärellä ja peruutin itseni takaisin sisälle, kun alkoi kiinnostamaan.
No, siellä oli taas tarina menossa, että kaikki on ulosotossa ja talo ulosmitataan ensiviikolla yms... pikkukaupungin juorua ja menin sinne sitten vähän päästämään paineita ulos, eikä tainnut jäädä keneltäkään kuulematta. Johonkin "saatanan kommunistisiat" se vissiin loppui, kun lähdin menemään.

Kylähullu, mutta ainakin perättömät jutut oikein tehokkaasti oikaistu. =)
 
no olihan se essonbaarin jengi kuitenkin ihan pikkusen hajulla, muistelen sun ainakin harkinneen konkurssihakemuksen jättämistä?
Ovat toki, sitä en kiistä, mutta kun siellä se puhe lähti jo sille linjalle, että talo lähtee ensi viikolla pakkohuutokauppaan ja että nykyinen kumppanini elättää minua ja mä vaan päivät täällä makoilen... Ei ole kyllä ihan niin ja nyt sain yhden palkkion eilen ja työeläkevakuutukset maksettua, että ehkei se konkurssikaan sittenkään ihan vielä. ;)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä