Lady Gardenea
Hello :wave:
Työpäivä lusittu. Huomenna on iltavuoro. Selkä on hemmetin kipeä. :vampire:
tuunko hieromaan :lääh:Hello :wave:
Mää tein sisäfileestä kastikkeen. Toki oli possua. Nauta ois kyl paljon parempaa.mä aattelin laittaa päivälliseksi naudan paistipalan uuniin lämmittelemään
sit kun mittari näyttää 57 niin pitäs olla makkeimmilleen
makuasia sano kolli kun pallejaan nuoliAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29012393:Mää tein sisäfileestä kastikkeen. Toki oli possua. Nauta ois kyl paljon parempaa.
:wave:....:hug:....jos oisit lähempänä, tulisin niin hieroskelemaan ...Hello :wave:
Tule vaan, vois helpottaa.tuunko hieromaan :lääh:
:wave:....:hug:....jos oisit lähempänä, tulisin niin hieroskelemaan ...
Mä tykkäisin saada taas poroa ja hirveä. Ne olis niin hyviä. Sais tehä kunnon keitot.makuasia sano kolli kun pallejaan nuoli
en tosin mäkään tee juurikaan sianlihasta ruokaa
Juu. Ja kukas sitä ny joka päivä samaa...makuasia sano kolli kun pallejaan nuoli
No voi eikä..! :hug:...mutta eikös se vaan aina tahdo olla niin, että kun ei millään saisi mitään ei- kivaa tapahtua, niin....Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29012390:Päivää! Ai,että niinku mä yritin kaikkeni vältellä ettei meillä kukaan sairastuisi,kun koulutus alkaa ensviikolla,niin eiköhän tänään pikku-ukko sairastunut vatsatautiin! Vaikka aika helpolla näyttää pääsevän tuon taudin kanssa.
Nyt vaan saa odotella koska nuo kolme muuta sairastuvat. : /
Joo, kiva juttu...nyt mulla murisee maha sitten ihan karhuna...mä aattelin laittaa päivälliseksi naudan paistipalan uuniin lämmittelemään
sit kun mittari näyttää 57 niin pitäs olla makkeimmilleen
Hirven kans pitää olla sikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29012416:Mä tykkäisin saada taas poroa ja hirveä. Ne olis niin hyviä. Sais tehä kunnon keitot.
Meillä on päivänjärjestys ihan päin hevonkukkua, kun heti aamusta oltiin menossa ja happeilemassa monta tuntia . Nyt olen parhaillani ryystämässä päiväkaffia...näkkileivän kera .Päiviä kaikille :wave:
mr. Garmiwa lähti ajelemaan mönkijällä kun se aamupäivällä saatiin aurauskulmistaan säädettyä kuntoon. Mä meinaan olla laiska ja istuu tässä . Korkeintaan vois mennä laittamaan saunan pesään jo tulen ja sit pikku hiljaa lämmitellä sitä - tulee parhaat löylyt tuolla kiukaalla kun lämmitää pitkään ja pienellä määrällä puuta.
Meillä meni aamu autotallissa, sit käytiin vähän rautakauppaostoksilla ja mäkissä syömässä. Nyt lähinnä miettii et miten kello voi olla noin vähän, saunaan ja nukkumaankin vois jo mennä :xmas:Meillä on päivänjärjestys ihan päin hevonkukkua, kun heti aamusta oltiin menossa ja happeilemassa monta tuntia . Nyt olen parhaillani ryystämässä päiväkaffia...näkkileivän kera .
Mies on just laittamassa saunaa lämpimäksi ...hiljaksiin hyvä tulee, niin kuin sanoit
Keitä pois vaan, hörpit sitten mun seuraksiMeillä meni aamu autotallissa, sit käytiin vähän rautakauppaostoksilla ja mäkissä syömässä. Nyt lähinnä miettii et miten kello voi olla noin vähän, saunaan ja nukkumaankin vois jo mennä :xmas:
Jos keittäis kans kahvit (onko sit päiväkahvit vai mitkä? ei taas o ihan kärryillä) niin olis jotain toivoa pysyä pystyssä iltaan asti.
Illalla on sit taas ihan pirtee kun nukkua pitäis :headwall:
no empä vois olla enempää samaa mieltäHirven kans pitää olla punaviiniä.
Onhan tässä vielä monta yötä aikaa ennen keskiviikkoaIltapäivää ! Nurmikko leikattu, pizzeriareissu heitetty kaverin kanssa ja Veikkausvedot tehty & vähän singahdeltu ees taas. Kai sitä pitäisi yh-isän kunnollisuudella alkaa vääntämään makaronilaatikkoa jälkikasvulle ja äitimuorille, joka tuli tänne pihatöihin. Meikäläisellä kun ei tuo kuokka pysy kädessä.
Niin ja firman paperitöitä pitäisi alkaa jo vääntää, keskiviikkoon mennessä täytys saada liput ja laput järjestykseen ja pari projektiakin painaa päälle. Tällä hetkellä vaan tämä sängyssä loikoilu tuntuu huomattavasti paremmalle vaihtoehdolle - jota saa sitten taas katua alkuviikosta...
se ei saa kotona pesää?Miks varatun kaverin pitää vikitellä mua? On täs lähellä ja laittoi viestiä. :headwall: