IhanaValo
Se on yks p*skakasa?Miks varatun kaverin pitää vikitellä mua? On täs lähellä ja laittoi viestiä. :headwall:
Niinkuin muutkin vastaavat tapaukset...
Se on yks p*skakasa?Miks varatun kaverin pitää vikitellä mua? On täs lähellä ja laittoi viestiä. :headwall:
Kyllä se saa. Se jätkä ja vaimo ovat mun kavereita. En mä voi olla paskamainen ja nusasta kaverin miestä.se ei saa kotona pesää?
kuormasta ei saa syödäKyllä se saa. Se jätkä ja vaimo ovat mun kavereita. En mä voi olla paskamainen ja nusasta kaverin miestä.
Se on hyvä, kun shoppailureissut ovat menestyksekkäitä . Onnittelut takin löytämisestä sekä toiveiden täyttämisestä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29012877:MOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII........
AUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTSSSSSSSS............
Ostosreissu kaupungille onnistui. Kyöpeli löysi tarvitsemansa takin ja jälkikasvu sai toivomansa vihreät tennarit. Nyt uunilohta nassuun ja kohta alkaa yksi tv:n paras ohjelma eli avara luonto. Tänään norsut vuorossa. Muutama viikko sitten oli muuten kirahvit pääosassa.
Meillä lämpenee sauna tämän jälkeen. Afrikka oli kyllä upea kokemus ihan livenäkin. Onnistuin muuten siellä kirahvinkin näkemään :heart:Se on hyvä, kun shoppailureissut ovat menestyksekkäitä . Onnittelut takin löytämisestä sekä toiveiden täyttämisestä.
Me just ehdittiin kattomaan Avaran luonnon Murmelit- jaksoa saunanraikkaina ja jatkamme sitä norsujen parissa. Ko. ohjelma on muuten meidän lasten mieleen, erityisesti esikoisen.
Me ollaan saunomisessa etuajassa, kun meijen väki taitaa olla päivän tapahtumista ihan tillin tallin ..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29012904:Meillä lämpenee sauna tämän jälkeen. Afrikka oli kyllä upea kokemus ihan livenäkin. Onnistuin muuten siellä kirahvinkin näkemään :heart:
Meillä syödäänkin vasta nyt kun siellä kaupungilla tuli kuljettua ristiin rastiin.Me ollaan saunomisessa etuajassa, kun meijen väki taitaa olla päivän tapahtumista ihan tillin tallin ..
:O - sä oot ollut Afrikassa....wauuuuu...mä voin hyvin kuvitella, että kokemus on ollut valtaisa ja silmiä avaava.
:O v***n pälli :headwall:Miks varatun kaverin pitää vikitellä mua? On täs lähellä ja laittoi viestiä. :headwall:
Tämä on kyllä hyvälle tuulelle saava biisi.
...eipä sinne asti kannatakaan lähteä vain muutamaksi päiväksi, kolme viikkoakin varmasti menee siivillä, kun siellä on niin paljon nähtävää ja koettavaa... Oletan, että ihan pelkkään matkustamiseenkin menee melkolailla aikaa...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29012927:Meillä syödäänkin vasta nyt kun siellä kaupungilla tuli kuljettua ristiin rastiin.
Joo.. olen käynyt Zimbabwessa. Kolme viikkoa sain siellä pällistellä maan ihmeitä. Oli kyllä huima kokemus. Sen kokemuksen kun voisi vielä joskus uusia :heart:
En tiä onko enää, muta jokunen vuosi sitten ronsuja pääs näkemään niinkin lähellä kuin Tallinnan eläintarhassa.tilaisuus päästä kirahveja ja norsuja katsomaan
Kuulemani perusteella en sinne halua, mutta minut voisi viedä Keniaan safarille :xmas:En tiä onko enää, muta jokunen vuosi sitten ronsuja pääs näkemään niinkin lähellä kuin Tallinnan eläintarhassa.
Iltaa :wave:Vai jot sellassii skenaarioita
Kyllä poistin nimimerkkini ja sitten tein sen uusiksi, joten ei oo Kahvikirappi ihan seonnut =)
Ilitaa kaikille!
IltaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29012991:Ja Lady G... iltaa myös :wave:
Kerro minullekin jos satut löytämään :kieh:Mistä saan kadonneen motivaation kiinni. Pitäis tehdä ruotsin essee ja lukea yksi kirja+siitä essee, sekä englannin verkkokurssin tehtäviä ja vielä toista ruotsinkurssia opiskella. Ja toki ekobiologiassakin pitäs lähtee metsään rämpii ja raportoimaan.
Tässä mä vaan juon mojitoja (ensimmäistä kertaa ikinä tein ite) ja istun palstalla.