The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
MOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII........







AUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTSSSSSSSS............


Ostosreissu kaupungille onnistui. Kyöpeli löysi tarvitsemansa takin ja jälkikasvu sai toivomansa vihreät tennarit. Nyt uunilohta nassuun ja kohta alkaa yksi tv:n paras ohjelma eli avara luonto. Tänään norsut vuorossa. Muutama viikko sitten oli muuten kirahvit pääosassa.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29012877:
MOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII........







AUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTSSSSSSSS............


Ostosreissu kaupungille onnistui. Kyöpeli löysi tarvitsemansa takin ja jälkikasvu sai toivomansa vihreät tennarit. Nyt uunilohta nassuun ja kohta alkaa yksi tv:n paras ohjelma eli avara luonto. Tänään norsut vuorossa. Muutama viikko sitten oli muuten kirahvit pääosassa.
Se on hyvä, kun shoppailureissut ovat menestyksekkäitä :). Onnittelut takin löytämisestä sekä toiveiden täyttämisestä.

Me just ehdittiin kattomaan Avaran luonnon Murmelit- jaksoa saunanraikkaina ja jatkamme sitä norsujen parissa. Ko. ohjelma on muuten meidän lasten mieleen, erityisesti esikoisen.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Terkkusii saunan rentouttavista löylyistä!

On se vaan siunattu paikka...aina se vain jaksaa täyttää toivomukset rentoutumisesta :)

Nyt melkolailla puolikkailla valoilla mietiskelen, mitä laittasin iltapalaksi...ja toivon että mies ehtis pistämään pähkäilyni käytännön toteutukselle :D
 
Viimeksi muokattu:
Se on hyvä, kun shoppailureissut ovat menestyksekkäitä :). Onnittelut takin löytämisestä sekä toiveiden täyttämisestä.

Me just ehdittiin kattomaan Avaran luonnon Murmelit- jaksoa saunanraikkaina ja jatkamme sitä norsujen parissa. Ko. ohjelma on muuten meidän lasten mieleen, erityisesti esikoisen.
Meillä lämpenee sauna tämän jälkeen. Afrikka oli kyllä upea kokemus ihan livenäkin. Onnistuin muuten siellä kirahvinkin näkemään :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29012904:
Meillä lämpenee sauna tämän jälkeen. Afrikka oli kyllä upea kokemus ihan livenäkin. Onnistuin muuten siellä kirahvinkin näkemään :heart:
Me ollaan saunomisessa etuajassa, kun meijen väki taitaa olla päivän tapahtumista ihan tillin tallin :)..

:O - sä oot ollut Afrikassa....wauuuuu...mä voin hyvin kuvitella, että kokemus on ollut valtaisa ja silmiä avaava.
 
Me ollaan saunomisessa etuajassa, kun meijen väki taitaa olla päivän tapahtumista ihan tillin tallin :)..

:O - sä oot ollut Afrikassa....wauuuuu...mä voin hyvin kuvitella, että kokemus on ollut valtaisa ja silmiä avaava.
Meillä syödäänkin vasta nyt kun siellä kaupungilla tuli kuljettua ristiin rastiin.

Joo.. olen käynyt Zimbabwessa. Kolme viikkoa sain siellä pällistellä maan ihmeitä. Oli kyllä huima kokemus. Sen kokemuksen kun voisi vielä joskus uusia :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29012927:
Meillä syödäänkin vasta nyt kun siellä kaupungilla tuli kuljettua ristiin rastiin.

Joo.. olen käynyt Zimbabwessa. Kolme viikkoa sain siellä pällistellä maan ihmeitä. Oli kyllä huima kokemus. Sen kokemuksen kun voisi vielä joskus uusia :heart:
...eipä sinne asti kannatakaan lähteä vain muutamaksi päiväksi, kolme viikkoakin varmasti menee siivillä, kun siellä on niin paljon nähtävää ja koettavaa... Oletan, että ihan pelkkään matkustamiseenkin menee melkolailla aikaa...

Eipä sitä koskaan tiiä, jos vaikka vastaan sulle sattuiskin toinen tilaisuus päästä kirahveja ja norsuja katsomaan :)
 
Professional Griefer
Mistä saan kadonneen motivaation kiinni. Pitäis tehdä ruotsin essee ja lukea yksi kirja+siitä essee, sekä englannin verkkokurssin tehtäviä ja vielä toista ruotsinkurssia opiskella. Ja toki ekobiologiassakin pitäs lähtee metsään rämpii ja raportoimaan.

Tässä mä vaan juon mojitoja (ensimmäistä kertaa ikinä tein ite) ja istun palstalla.
 
IhanaValo
Iltoja...ja prkl kun ei taas(kaan) onnistu...tuota neuletta kiroan taas vaihteeks, kun tulee jättimäinen vaikka kerran jo puikkokokoa pienensin..vielä pitää ottaa uusiks koko p*ska. Vaan päästelen tässä vähän höyryjä ensin. Kyllä tuo onnistuu kuhan vaan saisin sen koon mätsäämään.:)
 
Mistä saan kadonneen motivaation kiinni. Pitäis tehdä ruotsin essee ja lukea yksi kirja+siitä essee, sekä englannin verkkokurssin tehtäviä ja vielä toista ruotsinkurssia opiskella. Ja toki ekobiologiassakin pitäs lähtee metsään rämpii ja raportoimaan.

Tässä mä vaan juon mojitoja (ensimmäistä kertaa ikinä tein ite) ja istun palstalla.
Kerro minullekin jos satut löytämään :kieh:

Mojitot :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä